Revisor - søges
Fra : Nick

Dato : 15-02-05 20:52

Hej
Er der en billig revisor, evt. nyuddannet til et lille regnskab så kontakt
mig gerne direkte.

Fra : marlene

Dato : 16-02-05 18:50

Fra : Nick

Dato : 16-02-05 21:50

Så vil jeg allerede postulere, at du garanteret betaler for meget......

Det er naturligvis således med revisorer som med andre grupper, at der bl.a.
er konkurrence. Jeg har bl.a. siddet med indkøbsforhandlinger i større
virksomheder, før jeg startede mit eget firma. Så måske er det en
"arbejdsskade" at men altid kan finde et produkt der kan det samme, men som
er billigere - so to speak...

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 17-02-05 14:07

Nick wrote:

> Er der en billig revisor, evt. nyuddannet til et lille regnskab så
kontakt
> mig gerne direkte.

Det ville sikkert hjælpe på svarprocenten hvis du fortalte hvor i
landet du skal bruge revisoren.

Ebbe

Fra : Nick

Dato : 17-02-05 14:38

Har fundet én!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-05 13:13

"Nick" <altomkrybdyr@mail.dk> wrote in message
> Har fundet én!

Hvor, det kunne være der var andre der kunne bruge ham ?

--
mvh/rg. Christian