Navnedatabaser
Fra : Dave Fort Thompsen

Dato : 14-02-05 23:09

Jeg er på udkig efter nogle Internationale databaser med navne på
virksomheder og kontaktpersoner/funktionschefer.
I Danmark har jeg benyttet mig af D&B, NewBiz etc.
For internationale (Europæiske) aktiviteter har jeg behov for at trække på
f.eks. Medicinalproducenter i forskellige lande. Jeg er interesseret i at
købe Firmanavne, adresser med videre med henblik på DirectMail.

Er der nogen der har erfaringer med nogle gode leverandører ?

Dave

Fra : KHJ

Dato : 15-02-05 02:35

Dave Fort Thompsen wrote:
> [...]
> på DirectMail.
>
> Er der nogen der har erfaringer med nogle gode leverandører ?

Prøv med ambassader og handelsdelegationer i de enkelte lande. Du kan evt.
start i udenrigsminesteriet for yderligere oplysninger.
KHJ