Erhvervs Huslejeberegning i privatbolig
Fra : Arne Johansen

Dato : 14-02-05 22:22

En frisør har saloon i et værelse (ejerbolig) KUN indrettet dertil med vand
udluftning elstik mm -
Venterum er i alrummet hvor kunderne kan få en kop kaffe (gratis) -
Kunderne benytter toilettet + toiletpapir og håndsæbe (der bruges mindst 1
rulle om dagen) -
Frisøren vasker selv håndklæder mm dagligt -

Hvordan beregnes huslejen ?
Hvordan beregnes el-vand- sæbe-skyllemiddel og toiletpapir-håndsæbe ?

Jeg har sagt ring til el-vand værkerne og få at vide den private andel for 2
voksne.
Huslejen for værelset + noget af alrummet og vaskerummet må der skønnes evt
m2 for erhverv i en brøk for privat

Det drejer sig både om det skattemæssige og andel i el-vand regningerne mv.

Nogen har nogen erfaring hermed - hvad plejer andre at gøre ?

vh AJ

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-02-05 09:49

"Arne Johansen" <arne@johansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mv.
>
> Nogen har nogen erfaring hermed - hvad plejer andre at gøre ?

Du smiler bare og betaler det hele selv - længere er den ikke.

Så er vi vist kvit med de useriøse svar og lad den så holde der.

Mvh
Michael Rasmussen