find.dk - Vær opmærksom...
Fra : BJ

Dato : 14-02-05 22:00

Har netop lige modtage denne e-mail fra "find.dk".

De kan da finde ud af det, da jeg på ingen måde ønsker optagelse i deres
tjeneste/r.

Indklip fra e-mail: >>>>>>>>>>>>>>>

Til Webmasteren hos XXXXX YYYYY

Den 3. januar sendte vi dig en mail om den nye Find.dk og dit PlusLink.

Vi har forsøgt, at placerer dit PlusLink og det er nu blevet placeret, under
den nye fag-kategori på Find.dk V7.0. Du kan nemt tilføje/ændre op til 3
fag-kategorier uden merpris, alt sammen for kun kr. 995,- for hele år 2005
(Normalpris kr. 1.995,- om året, så du sparer altså lige nu kr.

1.000,-)

Vil du tilrette dit PlusLink, skal du trykke her og logge ind: http://

Nu er Find.dk kun for betalende kunder:

---------------------------------------

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi på Find.dk er stolte over, at
der er så mange brugere, der benytter sig af Find.dk hver eneste dag.
Desværre har det også betydet, at vi nu er nødt til at tage betaling for
vores link. Derfor modtager du om få dage en faktura på dit PlusLink på
Find.dk

Såfremt du ikke ønsker at fortsætte på Find.dk, skal du slette din profil nu
ved at klikke her: http://

................ Det er sandelig rart at kunne slippe, hvis man er OPMÆRKSOM.

Hjælp os med at støtte Red Barnet:

---------------------------------------

Katastrofen i Asien har rystet os alle og senest er det samlede antal
omkomne over 280.000 mennesker. Derfor har vi på Find.dk besluttet, at give
25% af alle de indtægter, der kommer ind på vores PlusLink, til Red Barnet.

Med venlig hilsen

FIND.dk

Cort Adelersgade 4, kld.tv.

1053 København K

Tlf: 70 20 11 90

PROFIL_NR : XXXX

OPRETTET : 04-02-2000 13:12:38 (Muligvis gennem Krak.dk)

PLACERING : ingen placering (Match forsøgt fra tidligere kategori)
FAG-GRUPPE : ingen kategori

LOGIN : XXXXXXX

PASSWORD : XXXXX

BEMÆRK: Denne mail sendes, fordi din hjemmeside er tilmeldt på Find.dk. Din
tilmelding kan være foretaget for helt op til 6 år siden. Betingelserne for
et hjemmeside-link på Find.dk, har alle dage været, at Find.dk må sende
kontoinformation ud som email. Dette bliver alle informeret om inden
tilmelding foretages. Find.dk har tilhørt Krak.dk. Din tilmelding kan derfor
været foretaget for længe siden gennem Krak.dk.

BEMÆRK: Der har ALDRIG været betaling for denne tjeneste/ydelse. Det er da
o.k. de ønsker en betaling, men det er lige lovligt nemt med blot en mail.
Havde de ringet, var jeg blevet sparet for denne oplevelse.

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 14-02-05 22:20

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>............... Det er sandelig rart at kunne slippe, hvis man er OPMÆRKSOM.

De kan jo forsøge sig med at sende en faktura ud, den vil jeg nok
heller ikke opdage, ikke hvis de sender den pr. email - så ryger den
nok i spamfilteret
Skulle de sende den pr. alm. post, så bliver den nok hængt til tørre
ved siden af de 5 jeg fik fra KeyWor(l)d for et par år siden ...

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 15-02-05 13:16

BJ wrote:
> [...]
>
> Indklip fra e-mail: >>>>>>>>>>>>>>>
>
> Til Webmasteren hos XXXXX YYYYY
>
> Den 3. januar sendte vi dig en mail om den nye Find.dk og dit

Har du på nogen måde været i forbindelse med find.dk tidligere? Hvis
ikke, så er det bare med at få videresendt mail'en til spamdk@fs.dk -
og ja, det gælder også selvom man er erhversdrivende.

Ebbe