Orange mobiltelefon
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 20:20

Orange Erhverv er ved at kapre erhvervskunder. er det forøvrigt ikke
et af de selskaber, der er sværest at komme ud fra igen

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : N/A

Dato : 14-02-05 22:37

Fra : Allan Soerensen

Dato : 14-02-05 22:37

Fra : manse

Dato : 15-02-05 07:15

<Per H> skrev i en meddelelse
> Orange Erhverv er ved at kapre erhvervskunder. er det forøvrigt ikke
> et af de selskaber, der er sværest at komme ud fra igen
>

> --
> Vh Per

Nej det sværeste er dælme telia,men de prøver desperart at holde på deres
kunder uanset om man vil være kune mere hos dem eller ej.
Selv om de modtager et anbefalet brev benægter de at ha modtaget det
Men okay nu har telia jo købt orange :)
så kommer de jo under det samme