Fedora Up2Date
Fra : Jan Nielsen

Dato : 10-02-05 20:30

Hvorfor er up2date skærmen 1½ skærm bred så jeg skal
flytte vinduet frem og tilbage for at læse hhv bruge knapperne ?

Jan

Fra : N/A

Dato : 10-02-05 20:55

Fra : Jan Nielsen

Dato : 10-02-05 20:55

Den Thu, 10 Feb 2005 20:35:46 +0100. skrev Michael Rasmussen:

> Prøv følgende fra en konsol:
> LANG=C;up2date
>
> Du får så ikke tekster på dansk, men på engelsk i stedet for.
> Problemet skyldes en fejl i de danske oversættelser.

Tak for svaret, men jeg fik det løst ved at maksimere
vinduet, så fylder den skærmen og det hele er med.

Jan

Fra : andy

Dato : 11-02-05 12:20

Jan Nielsen skrev:

> Tak for svaret, men jeg fik det løst ved at maksimere
> vinduet, så fylder den skærmen og det hele er med.
>
> Jan
Det er underligt at det ikke snart bliver rettet. For da jeg selv kørte
med redhat kan jeg huske at der var det poblem. Men trode faktisk at det
var rettet efter de gik over til fedora.

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 12-02-05 18:29

Den Fri, 11 Feb 2005 11:20:23 +0000. skrev andy:

> Det er underligt at det ikke snart bliver rettet. For da jeg selv kørte
> med redhat kan jeg huske at der var det poblem. Men trode faktisk at det
> var rettet efter de gik over til fedora.

Det burde altså være rettet i FC 3. Fortæl mig gerne om der stadig er
fejl i FC 3, så må jeg kigge på det endnu en gang.

Hilsen
keld