gentoo masked
Fra : andy

Dato : 10-02-05 01:20

Hej jeg er ved at instalere at skule instalere kdebluetooth men en af de
pakker jeg skal have ind er bluez-sdp >=1.5 som er masked og via gentoos
hjemmeside kan jeg se at den er i denne katogori:M+ stable / hard masked
Kan jeg ikke instalere den på en måde? og hvis er det så sikkert at den
virker?
Ellers skal jeg ud og vinde et andet grafisk pogram til min bluetooth.
Det skal være et hvor jeg kan sætte midt modem op. Da jeg skal bruge det
når jeg rejser. Er træt af at have xp på min bærbar kun pogrund af mail.
og så ville det være rart hvis jeg kunne få min bluetooth mus til også
at virke.
jeg har fået sat midt bluetooth om så jeg kan se min tlf og mus.
Jeg kan også pare pc & tlf. Men jeg kan ikke pare pc & mus.
og hvis det lykkes at pare dem hvilken potokoller skal musen så køre med
min nuværende usb mus køre med denne opsætning.

> [...]
>
> # When using XQUEUE, comment out the above two lines, and uncomment
> # the following line.
>
> # Option "Protocol" "Xqueue"
>
> # Baudrate and SampleRate are only for some Logitech mice. In
> # almost every case these lines should be omitted.
>
> # Option "BaudRate" "9600"
> # Option "SampleRate" "150"
>
> # Emulate3Buttons is an option for 2-button Microsoft mice
> # Emulate3Timeout is the timeout in milliseconds (default is 50ms)
>
> # Option "Emulate3Buttons"
> # Option "Emulate3Timeout" "50"
>
> # ChordMiddle is an option for some 3-button Logitech mice

og sider den også på /dev/input/mice når det er et inbygget
bluetooth kort?

Fra : Hans Hvelplund Odbor~

Dato : 20-02-05 18:17

Lige en hurtig hjælp (du kan spørge igen hvis det ikke er nok)

prøv at søge på package.unmask som skal ligge i /etc/portage
(eksistere fil/dir ikke kan du selv lave dem)

mht resten kan jeg vist ikke være til hjælpe.