Problemer med Norton Personal Firewall 200~
Fra : Steffen V P

Dato : 24-05-01 16:22

Dav Gruppe

Jeg har et problem med min firewall. Den forhindrer mig i at tilslutte
et share på en anden computer. Jeg kan hverken se mig selv eller den
anden computer i "Netvækssteder". Jeg har prøvet at lave en regel, der
tillader TCP og UDP kommunikation begge veje. Yderligere har den flg.
parametre:
Any application
Any remote service
Any local service
Remote adress: 192.168.0.2 (den anden computer)
Any local adress

Reglen står desuden øverst på listen over regler. Jeg bruger Windows ME

Hjælp mig.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 24-05-01 16:33

Hej Steffen!

Du skrev:
> Jeg har et problem med min firewall. Den forhindrer mig i at tilslutte
> et share på en anden computer. Jeg kan hverken se mig selv eller den
> anden computer i "Netvækssteder".
- Jeg har haft samme problem, men klarede det ved at lave en regel,
der tillader netbios. Du kan finde detaljerne i hjælpefilen.

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : Keyotwo

Dato : 29-05-01 21:44

Prøv at skrive host navn frem for ip nr.
VH
Brian

Steffen V P <svp@bonbon.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b0d2736$0$4211$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...