Anbefaling af printserver.
Fra : Thomas Dahl Pedersen

Dato : 15-02-05 18:47

Hejsa.

Er der nogle der kan anbefale en pålidelig printserver i omegnen af 5-700
kr.

Den skal bruges sammen med én printer (en Brother HL-5040), der tilsluttes
via USB og Windowsmaskiner af forskellig slags.

Hvad skal der til for at en printer kan bruges sammen med en printserver?
Jeg har set at producenter skriver at det givne produkt virker med "de
fleste" printere - men hvad kan jeg bruge den oplysning til?
--
Thomas Dahl Pedersen

Fra : Cag

Dato : 15-02-05 18:54

"Thomas Dahl Pedersen" <news@thomasdahlREMOVETHIS.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har set at producenter skriver at det givne produkt virker med "de
> fleste" printere - men hvad kan jeg bruge den oplysning til?

Denne er en mulighed:
http://www.iogear.com/main.php?loc=product&Item=GPSU01

/Cag

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 15-02-05 19:02

> [...]
>
> Den skal bruges sammen med én printer (en Brother HL-5040), der tilsluttes
> via USB og Windowsmaskiner af forskellig slags.

Brothers egen. Den er godt nok noget dyrere, men så har du da garanti for at
den er kompatibel.

MVH'

Martin Sjøberg

Fra : Frans Svendsen

Dato : 15-02-05 23:28

Synes selv, denne her er genial:

LS router 4x10/100 + prn svr hos www.Multitech.dk til kr. 349,- (se under
"netværk").

Så har du oven i købet router m/firewall oven i hatten.

mvh

Frans