Noice Control vs. Silent Systems
Fra : Justice

Dato : 24-05-01 16:53

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med PSU'er fra Noice Control og Silent Systems
??

Hvilken af deres 300W PSU'er er mest støjsvage?

Dette er selvfølgelig meget subjektivt, men meninger / erfaringer er meget
velkommende

/Justice

Fra : peet_dk

Dato : 24-05-01 19:27

jeg har ikke gode erfaringer med Silent Systems Jeg har meget svært ved at
høre at det skulle være noget med low noise at gøre. Jeg kender ikke noget
til NC's PSU'er men har gode erfaringer med deres CPU kølere

Fra : Søren Løbner

Dato : 24-05-01 20:48

> Hvilken af deres 300W PSU'er er mest støjsvage?

Hej jeg har, en NC 350W PSU med en papst køler den har et stjøniavu på ca 20
dB, dette kan IKKE høres!!
Meget god PSU som jeg klart vil anbefale!

Købt her: www.webconsult.dk

--
Søren Løbner
Mailto: lobner@pc.dk

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 25-05-01 18:52

Køb en hvilkensomhelst strømforsyning. Køb dernæst en 80 mm papst blæser
1500 rpm (fra eks. webconsult.dk eller studiedata.dk).
Smid den originale køler ud og byt den med din 80 mm papst. Wupti har du den
mest stille strømforsyning du kan få med luftkøling, og tilmed til billige
penge.

NC's "egne" strømforsyninger er af mærket Enermax, hvor de så bare har
puttet en 1500 rpm 80 mm papst på istedet for den originale blæser!!!

Bare jeg dog havde vidst dette før jeg smed ca. 1000 kr efter en NC
strømforsyning, hehe:)