upgrade af pc
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-05-01 16:37

Hej gruppe..

Hvad skal jeg opgradere min spand til, grafikkort og lydkort er ok, det
samme er hdd brænder og andre div drev.

Dvs et nyt bundkort og processor, plus evt ram. Går ud fra at
strømforsyningen der trækker min PIII450 stadig er ok.

Hvad skal jeg købe?

Pft

Flemming

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 24-05-01 17:00

Det kommer an på, hvad du skal bruge den til.
Skriv lige, hvad det er du skal bruge den til (spil, 3dmax ect.)

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-05-01 17:11

"Snoop [ZoP.dk]" <snoop@fedt.dk> wrote in message
> Det kommer an på, hvad du skal bruge den til.
> Skriv lige, hvad det er du skal bruge den til (spil, 3dmax ect.)

ahh good point

Stort set alt andet end spil.. sker da at jeg spiller men er meget sjældent.

Hygge

Flemming

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-05-01 18:00

On Thu, 24 May 2001 18:11:22 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

>Stort set alt andet end spil.. sker da at jeg spiller men er meget sjældent.

Fornuftig mand. Har det på samme måde. Håber så, dit grafikkort er et
Matrox.

Jeg ville hoppe på en Duron, og hvis pengene rakte lidt længere, en
T-Bird. T-Bird 1.33 har kvæstet P4 1.7 i de fleste ikke-spils
benchmark i det nye PC-World. Som mobo ville jeg nok vælge et Asus
A7V. Jeg har det første A7V til min Duron, og det kører upåklageligt.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-05-01 19:14

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> benchmark i det nye PC-World. Som mobo ville jeg nok vælge et Asus
> A7V. Jeg har det første A7V til min Duron, og det kører upåklageligt.

Tak for tippet, et enkelt spg der er en hel del a7v noget jeg skal passe på?

Hygge

Flemming

Fra : Simon K.N

Dato : 24-05-01 17:42

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme er hdd brænder og andre div drev.

> Går ud fra at
> strømforsyningen der trækker min PIII450 stadig er ok.

Hvis strømforsyningen er under 250W så skal du ud og ha en ny.....

--

Regards,
Simon K.N

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-05-01 18:00

On Thu, 24 May 2001 18:41:55 +0200, "Simon K.N"
<mrsmooth.nospam@privat.dk> wrote:

>Hvis strømforsyningen er under 250W så skal du ud og ha en ny.....

Og en ny powersupply koster heller ikke alverden.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 26-05-01 02:01

Abit kt7A-raid ville være mit foreslag :)
1,33 ghz cpu så er du da fremtids sikret, ellers en duron ...
Noget PQi 256 mb pc133 sdram til en små 520 kr eller noget i den stil :)