Tiset/Enderupskov andelsmejeri.
Fra : Ejnar Møller

Dato : 15-01-05 10:04

Hej.

Hvis der er nogen der har nogle billeder eller andet
materiale, fra Tiset/Enderupskov Andelsmejeri liggende,
vil jeg meget gerne låne det.
Jeg er særlig interesseret i materiale fra et jubilæum en gang i tresserne,
jeg kan ikke huske hvad anledningen var.

Mvh. Ejnar Møller.

Fra : Jean Seeberg

Dato : 17-01-05 11:48

Hej.
På: http://www.gladsaxegymnasium.dk/2/meyer/mejeri.htm
Kan man læse følgende, så måske kan du finde noget i nedennævnte bog som nok
mkan lånes på BIB
Stiftelsesår for følgende sønderjyske mejerier
   Mejeri            Oprettet   Dansk Mejeristat
38   T&E Tiset-Emdrupskov      1888      III s. 359

Hilsen Jean