Balling Sogn
Fra : Jan Andersen

Dato : 12-01-05 07:36

Oplysninger, historier og billeder fra Jordemoderboligen i Balling, Balling
Sogn, Rødding Herred, Viborg Amt efterlyses.

Havde familie der boede der omkring år 1900.

Er der evt. en som ved om boligen eksisterer idag? Så meget gerne en
adresse.

På forhånd tak

Jan Østergaard

Fra : Ulvir

Dato : 12-01-05 11:36

Jan Andersen wrote:
> [...]
>
> Havde familie der boede der omkring år 1900.
>
> Er der evt. en som ved om boligen eksisterer idag? Så meget gerne en

Hvis du bruger bruger Kort og Matrikelstyrelsens 'Danmark før og nu'
funktion, vil du se at jordmor boligen i Balle var lidt syd for mejeriet.

Se:
http://www.kms.dk/C1256AED004EA666/(AllDocsByDocId)/D542B78301FDFBB1C1256DCD00526CB4

Venlig hilsen- Ulvir

Fra : Jan Andersen

Dato : 14-01-05 15:14

> Hvis du bruger bruger Kort og Matrikelstyrelsens 'Danmark før og nu'
> funktion, vil du se at jordmor boligen i Balle var lidt syd for mejeriet.

> [...]
Tak til Ulvir

Er der evt. en som ved om boligen eksisterer idag? Så meget gerne en
adresse.

Mvh
Jan

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 16-01-05 18:37

"Jan Andersen" <jn_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 00526CB4

> Tak til Ulvir
>
> Er der evt. en som ved om boligen eksisterer idag? Så meget gerne en

Lægger I to lige mærke til, at der er forskel
på Balle og Balling sogn?

Mvh.Bodil.

Fra : Jan Andersen

Dato : 17-01-05 06:59

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41eaa620$0$51518$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
http://www.kms.dk/C1256AED004EA666/(AllDocsByDocId)/D542B78301FDFBB1C1256DCD

> Lægger I to lige mærke til, at der er forskel

Hej Bodil.

Tak for din opmærksomhed. Jeg har lagt mærke til det, men har fundet kortet
for Balling.

Mvh
Jan