nedrakning og ufred
Fra : Ib Molbech

Dato : 10-02-05 21:31

I lang tid har jeg følt mig underholdt at de mange bizarre indlæg her i
gruppen.

Det har været saltet til ægget, når det primære mål, var de gode og
spændende faglige spørgsmål og svar.

Nu er det blevet for meget. Det er ikke underholdning mere. Det er træls.

Mvh

Ib Molbech

Fra : Lykke Juhler

Dato : 10-02-05 21:38

"Ib Molbech" <molbech @ stofanet.dk (remove spaces)> skrev i en meddelelse
> [...]
> spændende faglige spørgsmål og svar.
>

> Nu er det blevet for meget. Det er ikke underholdning mere. Det er træls.

Tjaaaaa, jeg har ikke deltaget i denne gruppe i mere end 1½ år, og det er
faktisk somom intet har ændret sig.

Emnerne er sågar fuldstændig de samme---er det virkelig det slægtsforskning
drejer sig om?

En venlig hilsen til alle

Lykke

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-02-05 00:02

Den Thu, 10 Feb 2005 21:31:14 +0100, skrev "Ib Molbech" <molbech @
stofanet.dk (remove spaces)>:

> [...]
>spændende faglige spørgsmål og svar.
>

>Nu er det blevet for meget. Det er ikke underholdning mere. Det er træls.

SKAL du absolut læse ALT? "Ufreden" koncentrerer sig i een eller to
tråde - alle andre indlæg er fagligt seriøse. Ignorer dog de få tråde
du ikke gider at læse.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Alf Christophersen

Dato : 12-02-05 00:01

On Fri, 11 Feb 2005 00:01:48 +0100, Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk>
wrote:

>SKAL du absolut læse ALT? "Ufreden" koncentrerer sig i een eller to
>tråde - alle andre indlæg er fagligt seriøse. Ignorer dog de få tråde
>du ikke gider at læse.

I og med dine klager dukker opp i omtrent hver eneste tenkelige tråd
er det dessverre umulig å unngå.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 12-02-05 00:21

"Alf Christophersen" <alf.christophersen@basalmed.uio.no> skrev i en
meddelelse news:lkcp01p0ag43ltapackmdrfukqhfkmds81@4ax.com...

> I og med dine klager dukker opp i omtrent hver eneste
> tenkelige tråd er det dessverre umulig å unngå.

For det første passer udsagnet ikke - og for det andet er din konklusion
forkert. Put personen i killfilter, så er du fri for "ufreden" (det man
ellers kalder debat om ting man ikke er enige om og alle andre er fri
for støjen fra brokkeriet over brokkeriet

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : Bente Jørgensen

Dato : 11-02-05 02:55

"Ib Molbech" <molbech @ stofanet.dk (remove spaces)> skrev i en meddelelse
>I lang tid har jeg følt mig underholdt at de mange bizarre indlæg her i
> gruppen.

Nå da da, så har du hvis ikke oplevet nogle af de andre NG. der er steder
hvor man virkelig kriges, kan godt komme med eksempler.

Jeg syntes denne NG er rolig og fredelig, og man får da også hjælp hvis der
er nogen der kan hjælpe.
Her er en pæn tone og man behøver ikke sætte folk på filter for at undgå
deres indlæg, så jeg vil ikke give dig ret.

Venlig hilsen

Bente Jørgensen

Fra : børge askholm

Dato : 11-02-05 11:30

Ib Molbech skrev:

snip

> Nu er det blevet for meget. Det er ikke underholdning mere. Det er træls.

Se - venligst ment - mit indlæg i den tilsvarende tråd!

: Børge