Brothers Keeper 6.1.35
Fra : Brothers Keeper

Dato : 09-02-05 19:55

Der er kommet en ny opdatering til Brothers Keeper
Læs mere herom på www.brotherskeeper.dk/nyeste.htm
Der er udsendt nyt nyhedsbrev om Brothers Keeper
Læs nyhedsbrevet på www.brotherskeeper.dk/nyhedsbrev.htm

Bedste hilener fra
Chris Gade Oxholm Sørensen - www.brotherskeeper.dk - support@bk6.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-02-05 23:36

Den Wed, 9 Feb 2005 19:54:54 +0100, skrev Brothers Keeper:

> [...]
>Læs mere herom på www.brotherskeeper.dk/nyeste.htm
>Der er udsendt nyt nyhedsbrev om Brothers Keeper

Hej Chris,

Du har jo sikkert gnækket lidt over min og andres mobning af Ole P.
Bielefeldts skamløse reklamer for sit program. Jeg ved ikke om du
tjener penge på BK, men Oles interesse er jo klart kommerciel.

Burde du ikke overveje, om ikke også du er på kollisionskurs med
gruppens fundats og reglerne for Usenet i almindelighed?

.... mest af principielle årsager, selv om jeg klart bekender mig til
at være styret af sympatier og antipatier - altså blot en venlig
henstilling til dig

Venlig hilsen
Kurt Hansen