Lidt hjælp
Fra : Finn Højsgaard

Dato : 26-01-05 16:01

Jeg har lagt en lille tekst på dk. binaer. historie.

Er personen født den 16. januar og døbt 2. påskedag?

Hvad med den 10. marts?

Finn Højsgaard

Fra : Annelise

Dato : 26-01-05 16:27

> Er personen født 16. januar og døbt 2. påskedag?
>
> Hvad med den 10. marts?

Hej Finn
Jeg ved ikke hvad 16 hentyder til, men der står i k k e Januar.
Derefter står: Den 10de Marts født og hiemmedøbt, publiceret i Kirken 2den
Påskedag -------osv.

Hilsen Annelise

Fra : Finn Højsgaard

Dato : 26-01-05 16:48

"Annelise" <lise.b@ishotel.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg ved ikke hvad 16 hentyder til, men der står i k k e Januar.
> Derefter står: Den 10de Marts født og hiemmedøbt, publiceret i Kirken 2den

Hej Annelise!

Tak for dit hurtige svar.

Jeg var måske lidt for fedtet med størrelsen af den binæere fil.

Opslaget er fra Skanderborg Amt, Nim Herred, Hvirring Sogn ,
Hvirring-Hornborg 1766- 1814 opslag 283

Hilsen Finn