Arkivalieronline - siden findes ikke
Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 23-01-05 19:51

Jeg har forsøgt at søge på Opslag 511 for Tønder Amt, Tønder Herred, Tønder
Sogn, døde fra 1832 til 1898.

Jeg kan fint få vist Opslag 510 og 512, men 511 siger den, at den ikke
findes. Nu er det 511 jeg skal bruge, da personerne døde i februar 1896.

Er der andre, der har samme er faring som mig?

Hvis du kan få siden frem, må du gerne sende den til mig, vedhæftet i en
E-mail.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry

Fra : twinie

Dato : 23-01-05 20:42

Hej,

Ja der ser ud til at 511 mangler... men jeg tror ikke at der mangler nogen
sider. Skriveren har været flink til at tælle personerne i de forskellige
årgange (står i margin)

Opslag 510,
dokumentsti=http://www.arkivalieronline.dk/data/kirkeb%F8ger/Aa040/A/025/K
09-16-A.Tif
Her er sidste person, fra 1886, nr. 11

Opslag 512,
dokumentsti=http://www.arkivalieronline.dk/data/kirkeb%F8ger/Aa040/A/025/K
09-17-A.Tif
Her starter første person med nr. 12.

mvh Jette.

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 23-01-05 21:00

"twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sider. Skriveren har været flink til at tælle personerne i de forskellige

Hej Jette,

Du har fuldsændig ret, og jeg fandt også februar nederst på side 510 :)

Tak for hjælpen.

--
Ole P. Bielefeldt
Ry