Radioprogram - Københavns Radio.
Fra : dannebrog

Dato : 11-01-05 07:39

Godt Nytår til alle gruppens læsere!

Undertegnede tillader sig hermed at henlede opmærksomheden på, at
Godformiddag på 4'eren, Københavns Radio, på torsdag d. 13.01. kl. 10-11,
har bedt mig gæste programmet med henblik på at fortælle om slægtsforskning.

Med venlig hilsen

Ulrich Alster Klug

--
Slægtsforskning på internet
er netop udkommet, se mere på www.libris.dk

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Fl. Svendsen

Dato : 11-01-05 16:44

> Undertegnede tillader sig hermed at henlede opmærksomheden på, at
> Godformiddag på 4'eren, Københavns Radio, . . . . .
**********
Så er det sq extra surt at bo i Korsør . . . . ;,,-(

Flemming.

Fra : Niels Baggesen

Dato : 11-01-05 16:54

Fl. Svendsen <zeus2@sletmail.dk> wrote:
> S? er det sq extra surt at bo i Kors?r . . . . ;,,-(

dr.dk/netradio ...

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : "Hans Chr. Baagøe"

Dato : 11-01-05 17:01

Fl. Svendsen wrote:

> **********
> Så er det sq extra surt at bo i Korsør . . . . ;,,-(
>
> Flemming.

Virker DR via internettet da ikke i Korsør? Det gør det vist stort set i
resten af verden. Det er dog nogle sekunder forsinket på grund af streaming.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe
bosat i Sønderjylland

Fra : dannebrog

Dato : 13-01-05 07:31

Jo, man kan høre programmet på www.dr.dk
vælg RADIO øverste knap midt på siden, og så
under DR NETRADIO vælges under P4 Regioner (det er den venstre del af DR
NETRADIO) Regionalen.

Nu kommer der et nyt vindue frem. Her vælges der KØBENHAVNS RADIO. Og så kan
man lytte til denne kanal.

M.v.h.

Ulrich Alster Klug