Stamceller! [DK]
Fra : Andreas Nielsen

Dato : 04-02-05 09:15

Goddag alle sammen.

Jeg har et videnskabs spøgsmål, der understøtter Biologi!
Jeg går i 8. klasse, så hvis i kan forklare på en pædagogisk måde,
hvad stamceller er, så vil jeg blive meget glad hvis i skriver et svar
herinde.

Med venlig hilsen:
Andreas Nielsen ^^

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-02-05 09:31

On 4 Feb 2005 00:15:14 -0800
bn_kiks@hotmail.com (Andreas Nielsen) wrote:

> [...]
> Jeg går i 8. klasse, så hvis i kan forklare på en pædagogisk måde,
> hvad stamceller er, så vil jeg blive meget glad hvis i skriver et svar

du kan finde en kort og letforståelig forklaring her:
http://da.wikipedia.org/wiki/Stamceller

--
Kim Schulz | Got Freedom? Software Freedom Day 2004 - 28th of
Geek by nature | August http://www.softwarefreedomday.org/