Valgkredse omkring 1900
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 21-01-05 23:16

Det er muligvis ikke det rette forum, men jeg prøver alligevel:
Er der nogen her, der ved hvor man kan finde en liste over de forskellige
valgkredse gennem tiden, gerne tilbage til omkring 1900?

--
Med venlg hilsn
Kurt Guldbæk

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-01-05 23:49

Kurt Guldbæk wrote:
> Det er muligvis ikke det rette forum, men jeg prøver alligevel:
> Er der nogen her, der ved hvor man kan finde en liste over de forskellige
> valgkredse gennem tiden, gerne tilbage til omkring 1900?

Der er bla. lidt info her:
http://www.folketinget.dk/BAGGRUND/00000033/00232599.htm

Fundet ved at søge lidt. Derved kan finde mange interessante oplysninger.!

Eller prøv biblioteket. De kan garanteret hjælpe.

Mvh. Jørgen

Fra : Holst

Dato : 21-01-05 23:57

Kurt Guldbæk wrote:

> Det er muligvis ikke det rette forum, men jeg prøver alligevel:
> Er der nogen her, der ved hvor man kan finde en liste over de forskellige
> valgkredse gennem tiden, gerne tilbage til omkring 1900?

Prøv news:dk.videnskab.historie