Kan netbetjentes censur hindres?
Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-05 07:18

Kan netbetjentes censur hindres?

Sladder kan der ikke lovgives om. Heller ikke at dk.admin.netmisbrug mafiaen
i forrige årtusind løj til udbydere om at jeg skrev OT, og derved fik lukket
min konto et års tid. Jeg trak TDC i landsretten og sådant stalinist-censur
sker nu aldrig mere.

Men at folk, der ikke evner at svare på mine provokationer lægger Ålborg
Universitet løgne-makværket om mig, Hans Hyttels OSS, er ikke det vigtigste
formål med, at et af statens universiteter sætter snese af studerende og en
lektor på i årevis at opdatere sladder, der skal få folk til at killfiltre
mig.

Værre er at Bertel Lund Hansen og talrige andre fra mafiaerne konsekvent
lyver i private mails til folk om mig, når folk svarer mig, og truer med, at
de også vil få deres konto lukket, hvis de igen svarer. Her er OSS et bilag,
der ligner dokumentation . Dialog tør stalinister aldrig. Sladdertanter går
netop bag folks ryg og tør ikke retsvæsenets og ærlighedens dialog
- deres fascistoide menneskesyn handler om, at benægte at en sag kan ses fra
to sider. Åbenhed er godt - bagtalelse er skidt

QUOTES om SLADDER

" Alle mennsker hader sladder, krig, underunfdighed og krogveje.
Og alle mennesker sladrer, slås, intrigerer og går krogveje. Nis Petersen

Gs De der ikke er tilstede, har altid uret. Engelsk talemåde

Gs Den, der melder afbud til en fest, er oftest den, der bidrager
mest til underholdningen. Audrey Hepburn

gs Der behøves en ven og en fjende til at ramme os i hjertet: den
ene til at sladre, den anden til at bringe den til dig. Nis Petersen

Gs Det er bedre at tale hen over hovedet på folk, end bag deres ryg.
Adlai Stevenson

Gs Et faktum er, at kvinder elsker sandheden - i hvert fald om andre
kvinder W. Somerset Maugham

Gs Hating anything in the way of ill-natured gossip ourselves, we are
always grateful to those who do it for us and do it well. Saki

gs If all men knew what others say of them, there would not be four
friends in the world. Blaise Pascal

Gs Ingen bidrager i den grad til underholding ved et selskab som dem,
der slet ikke er der. Audrey Hepburn

gs Kvindens tunge er hendes sværd - og hun passer godt på, at det
ikke ruster. Kinesisk ordsprog

Gs Sig ikke noget ondt om nogen, uden at du ved, at det er sikkert.
Og ved du, at det er sikkert, så spørg dig selv: Hvorfor fortæller jeg det?
John Caspar Lavater (1741-1801)Swiss Theologian and Mystic.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-05 19:43

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> wrote in message

> Kan vrøvlede indlæg fra Bo Warming hindres?

Idag har jeg indlæg i avisen omkring en for Kbhv Kommune borgmestervalget
væsentlig gammel udtalelse, som jeg har fundet frem

"§266b er latterlig, djævelsk og betænkelig" Ritt Bjerregaard

Er der andre usenettere, der så ofte får indlæg i aviserne som jeg?

Er det ikke et spørgsmål om SMAG OG BEHAG, hvilke indlæg er "vrøvlede"?

"Jeg er uenig i, hvad du siger, men jeg vil til døden forsvarer din ret til
at sige det. Francois de Voltaire.

Glistrupisten Peter Neerup Buhl interviewes i Danskeren"27-11-2004, vedr
Højesterets stadfæstelse af hans §266b-dom Vedr at man må kalde Pia
Kjærsgaard "racist" ifølge Højesteret, udtaler han til den interviewende
danske ex-kz-fange, at DEN DOM VAR EGENTLIG UDMÆRKET, FOR ALLE BØR NU KUNNE
KALDE ALLE ALT. Ord bør ikke kunne såre voksne mennesker.

"Dersom du lukker din dør for alle vildfarelser, lukker du også sandheden
ude. Tagore, Rabindranath, Indisk Nobelpristager i
litteratur 1861-1941

"Censur er et system, som viser værdien af ting ved at forbyde dem.
Frank Wedekind

"Disobedience, in the eyes of any one who has read history, is mans original
virtue.
It is through disobedience that progress has been made, thorough
disobedience and through rebellion. Oscar Wilde

`A man never tells you anything until you contradict him.'
George Bernard Shaw (1856-1950)

" Every new opinion, at its starting,
is precisely in a minority of one. Thomas Carlyle