Zip med passwords..?
Fra : "René Nielsen"

Dato : 24-05-01 09:13

Hej NG
Jeg sidder nu med et problem, jeg har skiftet komplet til linux, men
jeg har stadig nogle zip filer, med alle mulige ting, hvor der er
password på, men det understøtter unzip ikke, så jeg tænkte på, om der
er et andet program, som kan klare zip filer med password på, eller
skal jeg have en windows installeret for at kunne pakke dem ud..?

Hilsen
René

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 24-05-01 12:29

Nielsen" wrote:

> Hej NG
> Jeg sidder nu med et problem, jeg har skiftet komplet til linux, men
> jeg har stadig nogle zip filer, med alle mulige ting, hvor der er
> password på, men det understøtter unzip ikke.

Har du prøvet med:
unzip -P password filename.zip

Men det kan selvfølgelig være du har en version af unzip som ikke
understøtter kryptering.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : "René Nielsen"

Dato : 25-05-01 08:53

I artiklen <g9rie9.ot1.ln@news.inet.tele.dk>, skrev "Thomas Overgaard"
<thover@post2.tele.dk> følgende:
> Men det kan selvfølgelig være du har en version af unzip som ikke
> understøtter kryptering.
Det var nemlig det, jeg havde *g* men det var en opgradering værd, nu
kan jeg, jeg takker (jeg troede at min version var ny)

Hilsen
René