Jøder, bøsser og fodbold
Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-05 14:53

Politiken fastslår - grundløst - at 8-10% af danskerne er homosexuelle og
lader top-trænere og Brian Mikkelsen på en hel side idag forlyste læserne
med andet ævl, såsom at

1.Der må naturnødvendigt være bøsser i topfoldbold
2. Diskriminering skal straffes
3. Hvis nogen springer ud skal truppen bearbejde det

ad 1. Måske først om 100 år der kommer en rigtig ægte bøsse som
toppolitiker eller topfodboldsspiller, for samfundet er befængt med
formerings-tankegang så piger er trofæ nr 1 og dem der lar sig nøjes med
2.sortering er selv 2.sortering, i manges øjne

ad 2. Jøder har opnået fordele ved at være forfulgt og nu skal bøsser søge
om de kan konstruere sig tilsvarende ufortjente fordele
Kvinder skades ved at kvindesag kræver særbehandling - så vil ingen klog
arbejdsgiver ansætte en kvinde. Eller perker.

ad 3. Hvorfor rager det træner og trup hvad hul og køn der bruges i
privatlivet?

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 15:34

> [...]
> arbejdsgiver ansætte en kvinde. Eller perker.
>
> ad 3. Hvorfor rager det træner og trup hvad hul og køn der bruges i

Det ved jeg ikke, men hvad rager det mig?

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 16:06

> Det ved jeg ikke, men hvad rager det mig?

Hvis du en anden gang orker at svare på hjernedøde BW's indlæg, så vær lige
venlig at klippe hans bullshit fra... ganske som retningslinjerne er for
brug at newsgroups... Og í BW's tilfælde er det ekstra vigtigt :)

Amar

Fra : Jens Langkniv

Dato : 13-02-05 18:02

Hvordan laver man de meget omdiskuterede killfiltre??? er snart ved at være
træt af disse lange kedelige og møg irriterende "indlæg".

Mvh
Henrik

Fra : Olesen

Dato : 13-02-05 18:08

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man de meget omdiskuterede killfiltre??? er snart ved at
være
> træt af disse lange kedelige og møg irriterende "indlæg".

Mener også, der er for megen støj, og med folk
evner i at forklare sig, burde de samtidig kunne
fjerne det støjende i indlæggene.

1) Det er finere med lange indlæg
2) Folk evner alligevel IKKE at gøre det kort
og få detaljerne med.

Fra : Peter Westh

Dato : 13-02-05 20:22

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man de meget omdiskuterede killfiltre??? er snart ved at
være
> træt af disse lange kedelige og møg irriterende "indlæg".

I Outlook Express: Marker meddelelsen (men åben den ikke). Vælg Meddelelse >
Bloker afsender i topmenuen.

Sådan!

MVH

Peter

Fra : Wagner

Dato : 13-02-05 21:41

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MVH
>
> Peter
> Tusind tak. Jeg var ikke klar over den særdeles nyttige funktion.
vh
Wagner

Fra : Bo Warming

Dato : 13-02-05 20:39

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> wrote in message
> [...]

At kvinder og visse jøder - og nu også bøsser og indvandrere - opnår fordele
ved at konstruere en myte om forfølgelse er ikke nødvendigvis værre end
løgne som andre bruger i alles-kamp-mod-alle.

Men Politikens helside om de stakkels bøsser i topfodbold - som måske ikke
eksisterer - er komisk på en måde, der udstiller den fælles "tillærte
hjælpeløshed".

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 14-02-05 16:07

> Politiken fastslår - grundløst - at 8-10% af danskerne er homosexuelle og

Når nu du er så sikker på at det er et grundløst postulat at den andel af
befolkningen er homoseksuelle kunne det være rart hvis du rent faktisk kunne
henvise til kilder. Et er at komme med påstande - et andet er at påstå at
andres påstande er grundløse - der skal man have sin dokumentation i orden.

Fra : J. Pedersen

Dato : 14-02-05 16:39

> [...]
> Kvinder skades ved at kvindesag kræver særbehandling - så vil ingen
> klog arbejdsgiver ansætte en kvinde. Eller perker.

Er enig i at jøder spiller på deres rolle som "undertrykte" og dermed
prøver at skabe en sympati for dette og at man dermed skal sige "åååh de
stakkels jøder" og give dem en blankocheck til at gøre hvad de vil.

Nu må det stoppe.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-05 17:16

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> henvise til kilder. Et er at komme med påstande - et andet er at påstå at
> andres påstande er grundløse - der skal man have sin dokumentation i

Når det resourcestærke Politikens Hus på leksikalsk vis - I EN FAKTA-BOX -
oplyser om at kun 90-92% er hetero, så har DE en bevisbyrde at løfte.

Og alle ved at man ikke kan stole på hvad folk siger, så de udstiller sig
selv som vildledende og utroværdige

ca 0,1% af danskerne har fået AIDS eller HIV og hvis halvdelen af dem har
fået det intravenøst så ved vi sikkert at 0,05% har dyrket analsex mindst en
gang

Troels Lund og et par andre medie-spradebasser har flyttet sammen
heteroseuelt for at komme i Billedbladet og derved undgå at ryge ud af
politik - hvad dog alle andre end Frevert er gjort, efter denne irrelevante
privatlivsoplysning

Jeg *tror* ca 4% af mænd og 2 % af kvinder har stærkere venskab med eget
køn end det modsatte og har erotik nu og da med eget køn - men jeg foregiver
ikke viden. Jeg overløder til Politiken at lyve at der eksisterer viden.

Hvilke grunde kan du forestille dig til at formode de høje %er som usikre
bøsser af politiske pressionsgruppe-grunde ønsketænker om?

Tror du på alt pral om sex?

Min ultra-tolerante holdning afspejles af følgende quotes der afspejler
selvbedrag i dette klientel

[Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de
mest vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle heteroseksuelle, de
er fantastiske, de vil gøre alt, og de koster $50". Jeg sagde: "Gore [Vidal]
siger de koster $25." Han svarede "Det er, fordi han køber dem før kl. 6."
Arthur Laurents

Xxbs Biseksualitet er ikke så meget en tilbagetrækning som et
frygtsomt kompromis. Jill Johnston

Xxbs Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge ved
at sterilisere dem. Scott Fitzgerald

Xxbs Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at
du er bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din karriere"
Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin

Xxbs De fleste af mine mandlige venner er bøsser, og det virker
fuldstændigt naturligt på mig. Jeg mener, hvem kan ikke lide pik?
Valerie Perrine

Xxbs De stakkels homoseksuelle ... de har erklæret krig mod naturen,
og nu kræver naturen en frygtelig straf [aids]. Patrich Buchanan

Xxbs Gud forbyde, at en heteroseksuel mand skal anerkende, at der kan
være nydelse forbundet med hans anus. Phil Hartman

Xxbs Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg udsender
ikke de rigtige dufte. Kenneth Branagh

Xxbs Hvis du virkelig ønsker at såre dine forældre, og du ikke har
mod til at blive homoseksuel, er det mindste du kan gøre, at blive kunstner.
Kurt Vonnegut

Xxbs Hår en heteroseksuel fyr møder en bøsse, tænker han straks, at
bøssen vil sutte hans pik. Jeg siger: smigr ikke dig selv, søde.
Scott Valentine

Xxbs Jeg bliver ophidset af to mænd, som kysser hinanden.
Madonna

Xxbs Jeg er homoseksuel - alle mine elskere har været mænd. Nogle af
dem tror, at de er heteroseksuelle, men det er mit problem.
Kenneth Anger

Xxbs Jeg er ikke homoskesuel eller sådan noget, men du er fantastisk!
Du skulle få brystimplanter, John, så ville jeg være sammen med dig. Vi
ville endelige være sammen. Howard Stern til John Stamos

Xxbs Jeg er ligeglad med at folk tror jeg er bøsse. Hvis de tror jeg
er hetero eller bøsse, er det fint - i det mindste tror de jeg går i seng
med nogen. Bruce Weber

Xxbs Jeg har æren af at være den eneste kvinde, jeg kender, som har
scoret en homoseksuel fyr på et bøssested. Jeg er så stolt af det! Emma
Thompson

Xxbs Jeg skrottede bogen, fordi jeg ikke var på bølgelængde med
hovedpersonen. Hun var lesbisk med tvivl om sin maskulinitet.
Peter de Vries

Xxbs Jeg tror, at alle er nysgerrige... Faktum er, at indtil videre
har jeg ikke været tiltrukket af at have et homoseksuelt forhold, så det ser
ikke ud til jeg er bøsse. Men hvem ved? Jeg mener, livet er fuldt af
overraskelser. Kenneth Branagh

Xxbs Jeg vidste, at jeg var ved at blive gammel, da jeg blev træt af
at se min nabo på den anden af gården fist-fucke sin fyr. Paul Rudnik

Xxbs Jesus blev aldrig gift, løb rundt med 12 fyre, og blev forrådt
med et kys fra en anden fyr. Pastor Troy Perry

Xxbs Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen, som
ikke ved, hvornår den skal holde kæft. Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that cannot
speak its name")

Xxbs Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu
blevet hæs af at skrige. Robert Brustein

Xxbs Man kan ikke bevise at man ikke er bøsse. Hvad kan man gøre,
undlade at sutte en fyr. Nonn MacDonald

Xxbs Men mange lesbiske har virkelig ladet sig spænde for
homo-er-bedst vognen og siger fx

Xxbs Problemet i dette land er, at folk tror, at homoseksuelle
knepper og heteroseksuelle forelsker sig, hvilket er en lodret løgn.
Boy George

Xxbs På en eller anden måde gør det at være i besiddelse af denne
feminine persona det meget lettere for heteroseksuelle mænd at have sex med
én, hvis man er en mand. Boy George

xxbs The finest people marry the two sexes in their own person.
Emerson

Xxbs Vi er alle homoseksuelle - heldigvis! Det er en del af livet, og
hvis man ikke udnytter det, går man glip af en masse. Gerard
Depardieu

xxbs"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn og
ønsket om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"

xxbs"Homosexuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærligt. Jeg udsender ikke de
rette dufte"(Kenneth Branagh)

xxbs"Mennesker som har en lav selvopfattelse, har tilbøjelighed til at
klynge sig til deres eget køn, fordi det er mindre skræmmende Clara
Thompson"

xxbw"Tschaikovsky overvejde at begå selvmord af frygt for at blive afsløret
som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE homosexuel, kan du
lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev Diaghilev)

xxbø Der findes mænd, som er lige så meget kvinder som deres mødre,
og kvinder, der er lige så meget mænd som deres fædre, for sjælen har intet
køn. Kristina af Sverige

xxbø Det, som er smukkest hos virile mænd, er noget feminint; det,
som er smukkest hos feminine mænd, er noget maskulint. Susan Sontag

xxbø Her i Hollywood er der lutter magre, skallede skabsbøsser, der
har store problemer med fede, rapkæftede kvinder. Roseanne Arnold

xxbø På et tidspunkt var det britiske efterretningsvæsen næsten
udelukkende bemandet med alkoholiserede homoseksuelle, de arbejdede for KGB.
Clive James

xxbøs Bøsser er helt OK - så bliver der flere piger til os andre.
Simon Spies(sexglad, rejsebureau-konge)

xxbøs Fairies: Nature's attempt to get rid of soft boys by sterilizing
them. F.Scott Fitzgerald

xxBøs Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has bred
them, but they have failed to return the compliment. Desmond Morris

xxBøs Vil man være populær hos mænd, der har meldt sig ud af
heterosexræset, er det smart at posere som bøsse -måske få af de
berømtheder, der gør dette, har dyrket analsex(Oscar Wilde incl). Bo Warming

xxBøs "The love that dares not speak its name" Oscar Wilde

xxBøs Lisa Simpson- "Mr Gumble, this is a Girls' Scouts meeting!""Is it?!
Or is it that you girls can't admit you have a problem?!

xxbøxx Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det sixtinske
kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle. Rita Mae Brown