backup at data på server til en brænder
Fra : Søren fohrmann

Dato : 24-05-01 05:08

Findes der ikke et program som kan tage backup af en server´s diske sådan at
jeg kan brænde det på cder.
den skal kunne pakke filerne i pakker på 640 mb så kan jeg selv brænde dem.

Jeg har prøvet Winrar virker kun nogen gange.

MVH

Søren

Fra : AW

Dato : 24-05-01 12:12

"Søren fohrmann" <hcs@compaqnet.dk> wrote in message
> [...]
at
> jeg kan brænde det på cder.
> den skal kunne pakke filerne i pakker på 640 mb så kan jeg selv brænde

Et program der hedder BackupX.

Det zipper det du backup'er.

- AW

Fra : Olaf Tehrani

Dato : 01-06-01 23:59

Hej
Du kunne også gøre sådan:
1. Zip filerne på drevet til én fil
2. Opdel filen med det udmærkede program "Splitty" fra Basta Computing.
http://www.basta.com/ProdSplitty.htm
Splitty kan netop dele en fil op i pakker af en størrelse, du selv frit kan
vælge.

Venlig hilsen
Olaf