Kulturberiger dømt til udvisning for vold ~
Fra : Jesper

Dato : 04-02-05 00:48

I hvad der vistnok er en solohistorie i MetroXpress Torsdag skrev avisen
at en irakisk mand er blevet dømt for vold og voldtægt. Han begik vold
og sexovergreb mod to 14 årige piger, den ene voldtægt og den anden
blufærdighedskrænkelser, vold og trusler om at slå hendes familie ihjel,
hvis hun røbede overgrebne mod hende og den anden 14 årige han og blev
idømt 2,5 års fængsel med efterfølgende udvisning i landsretten. Han
skal tillige betale hhv 75.000 kr og 15.000 kr i erstatning til de to
piger. Mandens 35 årige kone der var anklaget for medvirken blev
frifundet. Manden blev udvist af dommeren, bl.a. med den begrundelse at
han havde boet i Danmark i 8 år og stadig ikke talte dansk og at han kun
havde haft 14 dages arbejde.

Fra : J. Junge

Dato : 04-02-05 00:59

Jesper skrev:
> [...]
at
> han havde boet i Danmark i 8 år og stadig ikke talte dansk og at han

Det ser ud til at systemet fungerer...

-jj-

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-05 11:33

"J. Junge" <j_j__@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han
> at
> kun

> Det ser ud til at systemet fungerer...

Bortset fra, at han nok får lov til at blive i Danmark af "humanitære årsager",
når fængselsstraffen er overstået. Den nye praksis med at udvise muhamedanske
ikke-DK-statsborgere er blot for at narre det danske folk.

Stop de radigale landsforrædere inden det er for sent. Alle der stemmer på Det
Radikale Venstre, burde have samme omgang som man gav landsforræderne
under/efter Anden Verdenskrig.
--
NoTrabajo

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-05 01:25

> [...]
> frifundet. Manden blev udvist af dommeren, bl.a. med den begrundelse at
> han havde boet i Danmark i 8 år og stadig ikke talte dansk og at han kun

Udover at dommen var som at pisse på de to piger, så er det kun fuldt ud
rimeligt at sådan en tosse bliver smidt ud, og hvis nogen siger et kvæk om
at han risikere dødsstraf eller tortur i sit hjemland, så er mit svar til
dem: Kun hvis vi er heldige.

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 04-02-05 12:26

On Fri, 4 Feb 2005 01:24:51 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

> [...]
>at han risikere dødsstraf eller tortur i sit hjemland, så er mit svar til

Fuldstændig enig...

Fra : Frank

Dato : 04-02-05 09:34

> I hvad der vistnok er en solohistorie i MetroXpress Torsdag skrev avisen

Solohistorien var frifindelse af hustru'en for medvirken. Dommer over den
irakiske mand er tidligere omtalt, blandt andet i BT.

Mvh
Frank

Fra : J. Junge

Dato : 04-02-05 13:01

NoTrabajo injurierer glad:
> [...]
muhamedanske
> ikke-DK-statsborgere er blot for at narre det danske folk.

Det må tiden vise.

> [...]
stemmer på Det
> Radikale Venstre, burde have samme omgang som man gav

Vil du præcisere, hvad du mener?
Skal radikale vælgere f. eks. henrettes eller landsforvises?
Og er du sikker på, at du ikke mener alle, der ikke stemmer på
regeringen eller DF?

Du ved åbenbart lige så lidt om hvad 'demokrati' betyder, som du ved
om hvordan man diskuterer fornuftigt og sagligt.

Stort set alle dine indlæg røber en dyb foragt for dine
meningsmodstandere, og det virker som om du hader en meget stor del af
den danske befolkning.
Jeg tror ikke du respekterer hverken folkestyret eller dine medborgere,
men du er velkommen til at bevise det modsatte.

-jj-

Fra : NoTrabajo

Dato : 04-02-05 14:55

> NoTrabajo injurierer glad:

> stemmer på Det
> landsforræderne

> Vil du præcisere, hvad du mener?

Nej, for det fremgår vel klart nok.

Når man under Anden Verdenskrig stemte på nazipartiet, stemte man (indirekte) på
besættelsesmagten. Når man i dag stemmer på de Radigale, stemmer man også
(indirekte) på de muhamedanske besættelsestropper, der forsøger at få fodfæste
her i Danmark.
--
NoTrabajo