Netværksspørgsmål (begynderhjælp til netvæ~
Fra : Andrew

Dato : 23-05-01 23:19

HEJ

Jeg har sat min egen computer op nu skal jeg bare sætte den anden computer
op (indstille) så de kan se hinanden. Men da vi lige har fået installeret
webspeed internet fra TDC har de jo indstille tcp/ip og andre indstillinger.
Hvis jeg roder på de de har indstillet kan jeg jo nok ikke komme på nettet
der. Hvordan gør jeg sådan at de to kan se hinanden uden at ødelægge
indstillingerne på webspeedcomputeren så man stadig kan komme på
nettet!?????

Mvh And

Fra : Lars K Jakobsen

Dato : 24-05-01 13:07

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> der. Hvordan gør jeg sådan at de to kan se hinanden uden at ødelægge
> indstillingerne på webspeedcomputeren så man stadig kan komme på

Du skal have to netkort i den computer som er tilsluttet til TDC internet,
derefter installere du din hjemmenetværk på det ene kort og internet på det
andet. Det kan godt være at man kan lave det med kun eet netkort, men det
virker heltsikkert hvis der er to kort i maskinen.

/lars

Fra : Andrew

Dato : 24-05-01 13:37

æv, hvor besværligt!