Repatriering/hjemsendelser: læserbrevsskri~
Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 22-01-05 14:08

Der er andre end mig der er begyndt at fremføre kravet om
Repatriering/hjemsendelser

Geoffrey Cain udtaler det følgende:

"Ingen vil sige den ubehagelige sandhed:

Indvandring er godt, men indvandring fra Mellemøsten er skidt.

Med undtagelse af kristne, jøder og bahai´ere (som f.eks. Farshad Kolghi)
har indvandringen fra Mellemøsten vist sig at være en katastrofe for
Danmark, og den eneste løsning er at sende utilpasselige tilbage til deres
oprindelsesland.

Det er noget, man kvier sig ved, men alternativet - Danmarks gradvise
opløsning i vold og kaos - er værre.

Ideelt bør tilbagesendelsen være frivillig, men tvang forbundet med
økonomisk støtte er nok den eneste farbare vej. Tingene blive værre, og
tilbagesendelsen bør overvejes, før det er for sent."

Jeg er selvfølgelig 100% enige med manden i alt det ovenstående dog specielt
i at indvandring fra Mellemsøsten generelt er noget lort.

Men vi skal nok få dem UD igen i den sidste ende så MODSTAND mod indvandring
fra Mellemøsten NYTTER.

Læserbrevsindlæg fra dagens (22-01-05) JP:

Indvandrerkriminalitet

Af Geoffrey Cain, Rebekkavej 5, Hellerup

DE SENESTE dage har der været en serie fremragende JP-artikler om
indvandrerkriminalitet og dens uhyggelige konsekvenser. »Der skal gøres
noget,« var bundlinjen på en bekymret JP-kronik, og det kan alle blive enige
i.

Men hvad? Det politisk korrekte svar er flere integrationstiltag,
SSP-arbejde, fædregrupper, "interkulturel undervisning" i skolen og flere
flinke digegrever, der skal dæmme op for en stedse voksende
kriminalitetsbølge. Altsammen noget, der forslår som en skrædder et vist
sted.

link til artiekel http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=2840464

Fra : J. Junge

Dato : 22-01-05 14:20

<IzlaamIzNoG...@hotmail.com> wrote:
> Der er andre end mig der er begyndt at fremføre kravet om
> Repatriering/hjemsendelser
>
> Geoffrey Cain udtaler det følgende:

Der er ikke noget nyt i at Geoffrey Cain skriver den slags.
Han mener iøvrigt også at humanisme er en totalitær bevægelse på
linie med fascisme og nazisme.

-jj-

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-01-05 14:31

"J. Junge" <j_j__@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget nyt i at Geoffrey Cain skriver den slags.
> Han mener iøvrigt også at humanisme er en totalitær bevægelse på
> linie med fascisme og nazisme.

Og det har manden da også fuldstændigt ret i. Hvis man f.eks. prøver at se
tilbage på hvordan "humanister" har forsøgt at lukke munden på Den Danske
Forening, Mogens Glistrup og Moses Hansen, så kan man da godt se, at Geoffrey
Cain har ret.
--
NoTrabajo

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-01-05 16:48

<IzlaamIzNoGood@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> flinke digegrever, der skal dæmme op for en stedse voksende
> kriminalitetsbølge. Altsammen noget, der forslår som en skrædder et vist

Ja, det er skideirriterende at såkaldte ansvarlige politikere, bare tror at man
kan integrere sig ud af problemerne med de krigeriske muhamedanere. Det eneste
der hjælper er en fast hånd, og (trussel om) hjemsendelser er noget af det
eneste, de har respekt for.

De naive pladderhumanister, som desværre ikke fatter en skid af situationens
alvor, har desværre alt for meget at skulle have sagt her i Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : IzlaamIzNoGood@hotma~

Dato : 22-01-05 17:28

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

klippp

> [...]
situationens
> alvor, har desværre alt for meget at skulle have sagt her i Danmark.

Ja endnu men generelt får de mindre at skulle have sagt for hver dag der går
enten fordi de bliver sat uden for indflydelse eller måske "sætter
træskonene". Det er jo også (heldigvis) efterhånden en del tid siden vi
skrev 1968 (= 68ere).

Så derfor engang mere også i lyset af dette (ovenstående):

MODSTAND mod indvandring fra Mellemøsten NYTTER.

Fra : Carsten Agger

Dato : 22-01-05 23:21

> [...]
>
> Geoffrey Cain udtaler det følgende:
>
> "Ingen vil sige den ubehagelige sandhed:
>
> Indvandring er godt, men indvandring fra Mellemøsten er skidt.

Geoffrey Cain er en gammelkendt debattør på højrefløjen,
både ifm. Tidehverv og den danske forening; at *han* udtrykker
indvandringsskepsis
er mildt sagt ikke et tegn på, at der er ved at ske noget nyt ...

Fra : G.B.

Dato : 22-01-05 23:24

"Carsten Agger" <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> skrev i meddelelsen

> Geoffrey Cain er en gammelkendt debattør på højrefløjen,

Er det nu dig igen, din kvasi-fascistiske fakkel-idiot.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Jesper

Dato : 23-01-05 09:36

Carsten Agger <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> wrote:

> [...]
> indvandringsskepsis
> er mildt sagt ikke et tegn på, at der er ved at ske noget nyt ...

Og Carsten Agger er jo en af de der satandyrkende fakkelfolk!
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : J. Junge

Dato : 23-01-05 00:18

G.B. sviner bare folk til:
> "Carsten Agger" <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> skrev i meddelelsen

> Er det nu dig igen, din kvasi-fascistiske fakkel-idiot.

Når du skriver et indlæg udelukkende for at komme med et personligt
angreb på en debatør, gætter jeg på at han skrev noget du ikke
kunne lide, og som du ikke kan argumentere imod.

Carsten Agger har jo fuldstændig ret i, at der ikke er noget nyt i at
Geoffrey Cain udtaler sig indvandrerskeptisk. Det har han han gjort i
årevis.

Iøvrigt er han formand for en forening, der bla. a. har givet Moses
Hansen en pris og en medalje for hans "kamp mod ondskab". Næstformand
i foreningen er Dansk Folkepartis pressechef, Søren Espersen.
Nogen vil nok mene, at det sår tvivl om hans saglighed og
objektivitet.

-jj-

Fra : G.B.

Dato : 23-01-05 01:14

"J. Junge" <j_j__@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Iøvrigt er han formand for en forening, der bla. a. har givet Moses
> Hansen en pris og en medalje for hans "kamp mod ondskab".

Jeg synes iøvrigt, at bemeldte "Moses" Hansen er et jubel-fæ.

> Næstformand i foreningen er Dansk Folkepartis pressechef, Søren
> Espersen. Nogen vil nok mene, at det sår tvivl om hans saglighed og
> objektivitet.

Det vil jeg gerne se dokumenteret - at Søren Espersen skulle være
næstformand for Faklen.

Fra : J. Junge

Dato : 23-01-05 01:20

G.B. misforstår med vilje:

> Det vil jeg gerne se dokumenteret - at Søren Espersen skulle være
> næstformand for Faklen.

Jeg skrev selvfølgelig om Geoffrey Cain, som er formand for Raoul
Wallenberg foreningen, hvor Søren Espersen er næstformand.

-jj-

Fra : G.B.

Dato : 23-01-05 01:33

> Jeg skrev selvfølgelig om Geoffrey Cain, som er formand for Raoul
> Wallenberg foreningen, hvor Søren Espersen er næstformand.

God dag, mand!

Økseskaft.