Mens der kradses ind...
Fra : Malene P

Dato : 08-01-05 16:32

...... ja, så ser vi frem til at se lønudviklingen de næste par år hos Mimi
Jacobsen, Jørgen Poulsen og alle de andre højtlønnede direktører,
generalsekretærer og formænd med fornemme titler, der i disse uger har
travlt med at profilere sig og presse menige danskere til at spytte i bøssen
efter flodbølgen i Asien.

Malene P

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-01-05 17:42

Malene P wrote:
> [...]
> travlt med at profilere sig og presse menige danskere til at spytte i bøssen

Syntes da du skulle harmes mere over at lufthavne der er vigtige for
nødhjælpsarbejdet bliver lukket af fordi en eller anden fra
"ping-klubben" kommer forbi.

F.eks. blev den _eneste_ brugbare lufthavn lukker for nødhjælpsarbejdet
fordi C. Powell&Co. kom forbi.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Malene P

Dato : 08-01-05 22:29

Mimi

> Syntes da du skulle harmes mere over at lufthavne der er vigtige for
> nødhjælpsarbejdet bliver lukket af fordi en eller anden fra
> "ping-klubben" kommer forbi.

Det gør jeg da også -men jeg kan dårligt følge med længere med alle de
misforhold.

Malene P

Fra : Niels Ulrik

Dato : 10-01-05 18:57

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> wrote in message

> "Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i en meddelelse
> Mimi
> bøssen

> Det gør jeg da også -men jeg kan dårligt følge med længere med alle de
> misforhold.

sagde du mis?

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 08-01-05 18:26

"Malene P" <malenekors[SPAMVAEK]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> generalsekretærer og formænd med fornemme titler, der i disse uger har
> travlt med at profilere sig og presse menige danskere til at spytte i

Der sker det samme som der skete, ved Union Carbide tragedien i 1984 i
Bhopal India: Pengene går i de forkerte lommer! Der for mit råd, lad være
med at spytte i bøssen...)

Kurt

Fra : Andropov

Dato : 08-01-05 18:47

On Sat, 8 Jan 2005 18:25:35 +0100, "Kurt Harald Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>Der sker det samme som der skete, ved Union Carbide tragedien i 1984 i
>Bhopal India: Pengene går i de forkerte lommer! Der for mit råd, lad være
>med at spytte i bøssen...)

Ja lad være med at støtte fucking Mimi muslimelsker.

Fra : ab©

Dato : 10-01-05 19:38

"Andropov" <nospam@andropov.dk> udtrykte sin enøjede holdning i en
meddelelse news:j370u013rcqqqqsidkom715ul66f00602l@4ax.com...

> Ja lad være med at støtte fucking Mimi muslimelsker.

Ja, hvis man er til den slags er der jo ingen grænser for, hvad man kan
finde på som undskyldning for ikke at gøre noget - Enhver er salig i sin
tro, men oftest dækker den slags udtalelser over manglende selvværd,
mindreværdskomplekser, menneskelig afstumpethed o.s.v. o.s.v. - fortsæt selv
med de dårlige begrundelser.

Til Malene og Finn: fortsæt med - hvor det er muligt - at give klart udtryk
for, at vi ikke billiger / protesterer mod alle disse åbenlyse
urimeligheder. Send mails til politikere, pressen o.s.v. - og ikke mindst
gør det klar for alle, at det har konsekvenser fortsat at stemme på den
regering vi har nu. Alternativerne er ikke til at råbe hurra over, men det
kan ikke blive dårligere.

ab