Jeg er på spanden... - ingen komponenter
Fra : Jesper Henriksen

Dato : 23-05-01 21:21

Hejsa

jeg har adgang til chilisoft Asp på mit webhotel, men de vil ikke installere
nogen komponenter... (hvilke findes som standard i Chilisoft?)
- jeg skal bruge noget til mail... har prøvet med CH??? og ASPmail - virker
ikke

HJÆLP!

--
Jesper

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 23-05-01 23:26

Prøv at kigge på http://www.chilisoft.com/

> - jeg skal bruge noget til mail... har prøvet med CH??? og ASPmail
> - virker ikke

Spørg din udbyder om hvilke komponenter de har installeret. Hvis de ikke
har dem du vil bruge og ikke kan betales for at installerer dem, så
skift udbyder. Men det har egentlig ikke noget med asp at gøre.

--
Lauritz

Fra : Jakob Andersen

Dato : 24-05-01 11:27

"Jesper Henriksen" <jnh@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> nogen komponenter... (hvilke findes som standard i Chilisoft?)
> - jeg skal bruge noget til mail... har prøvet med CH??? og ASPmail -

Er du sikker på at de ikke har ChilliSoft Spice pack[1] installeret. Der er
også en mail komponent i.

[1]:
<http://www.chillisoft.com/caspdoc/360docs/html/spicepack_component_referenc
e.htm>

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Thygesen

Dato : 24-05-01 13:05

"Jesper Henriksen" <jnh@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen komponenter... (hvilke findes som standard i Chilisoft?)
> - jeg skal bruge noget til mail... har prøvet med CH??? og ASPmail -

Jeg har et script som kan tjekke om forskellige komponenter er installeret,
du kan hente det fra følgende adresse:
http://hjem.get2net.dk/thyge/scource/componentchecker.zip

Mvh. Christoffer Thygesen

e-mail: cht@cht.dk