Revisor regering
Fra : JS

Dato : 31-12-04 10:27

Sikke en flok papirnusser, regel, revisor typer vi har til at styre det her
land.

Så længe det hele kører efter bogen og de bare skal administrere systemet,
går det godt. Men når tingene ikke er
efter bogen (Tsunami i Asien) aner de ikke hvad de skal stille op !!!

Har set Tysk TV. Kansleren har været ude og opfordre folk til at støtte
istedet for at købe nytårskrudt. Udenrigsministeren er personligt på
tv flere gange om dagen for at give status.

I Norge er hele regeringen og embedsmænd været ude samlet og give status.

I Danmark ... tja Fogh gemte sig et par dage. Udenrigsministeren laver ikke
andet en at forsvare sin egen mangel på handling.

Vi taler altså om en katastrofe som sansynligvis har kostet flere liv end
noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end
hele
besættelsen.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 31-12-04 11:26

"JS" <daman@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end

Mon det vil afspejle sig i meningsmålingerne?

Jesper

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-12-04 11:30

JS wrote:

> [...]
> I Danmark ... tja Fogh gemte sig et par dage. Udenrigsministeren laver ikke
> andet en at forsvare sin egen mangel på handling.

Jeg syntes nu at det forsvar udenrigsministeren kom med hvorfor han ikke
var rejst til området var meget godt.

Hvorfor skal "pingerne" rejse til et katastrofeområde og belaste et, i
forvejen hårdt presset, redningsarbejde med at skulle passe på dem.

At C. Powel viser sig i området betyder at ca. 50 mennesker skal
"arbejde" for ham alene i den tid han er der (og en del af dem i tiden
forud) alene med at passe på ham. De 25 har han selv med, men resten går
fra redningsarbejdet.

Det ville være bedre om United Bluff sendte de 25 afsted uden CP. Så
kunne de tage aktiv del i redningsarbejdet i stedet for at forstyre det.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : L

Dato : 31-12-04 11:38

"JS" <daman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end

hvorfor skulle vi give dem noget , få du noget igen dernede fra hvis der
sker dit land noget , næ du gør ikke .

Disse lande lever på nas og kopi ikke nok med det de tjene nok med penge og
får en masse i støtte men dem der styrer det snyder ders landsmænd ,de er
sikkert også ligeglad med det der er sket .

Og samle ind jo hvem får mest udaf det ?

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 31-12-04 12:33

> [...]
> noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end

Danmark er altså stadig besat..)

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 31-12-04 12:44

> [...]
> noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end

Tilslutter mig skaren af skuffede over regeringens håndtering af sagen.

Per Stig mangler enhver fornemmelse for situationen og har meget svært ved
at kontrollere sin aristokratiske arrogance.

Thorkild

Fra : Allan Larsen

Dato : 31-12-04 13:30

"JS" <daman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> I Danmark ... tja Fogh gemte sig et par dage. Udenrigsministeren laver
ikke
> andet en at forsvare sin egen mangel på handling.

At regeringen ikke er clairvoyante nok til at forudsige, hvad alle kan se i
bakspejlets lys, det er en sag for sig.

At Lykketoft og Co. så forsøger at drive indenrrigspolitik på en
naturkatastrofe er direkte kvalmende.

Med venlig hilsen

Allan Larsen

Fra : G.B.

Dato : 31-12-04 13:43

"Allan Larsen" <a.larsen@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen

> At regeringen ikke er clairvoyante nok til at forudsige, hvad alle kan
> se i bakspejlets lys, det er en sag for sig.
> At Lykketoft og Co. så forsøger at drive indenrrigspolitik på en
> naturkatastrofe er direkte kvalmende.

Ja, Lykketoft, Søren Søndergaard og generelt hele den pibende venstrefløj.
Intet er for lavt, hvis det måske kan stille regeringen i et dårligt lys.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Alucard

Dato : 01-01-05 14:22

Helt enig.....

Fra : Sten Schou

Dato : 31-12-04 14:26

> [...]
> noget andet i nyere tid. Sansynligvis har det kostet flere Danske liv end

Det er egentligt mærkeligt, at ingen af de omtalte regeringer i hverken
Tyskland eller Norge var ude at "samle" ind de første to dage efter
katastrofen var sket. Hvorfor var de egentligt ikke det?...som et lille hint
kan jeg henvise dig til www.vg.no så kan du se hvad nordmændene mener om
regeringens indsats deroppe......

Hilsen Sten