Sukkerkugler med jordbærsmag
Fra : Dorte Klerke

Dato : 13-02-05 13:27

Hej
Jeg står og skal bruge sukkerkugler med jordbærsmag til pynt på en lagkage,
men det er som om de er forsvundet i den blå luft, før i tiden kunne jeg
godt finde dem, men nu er de væk. Jeg kan finde med tyggegummismag (ok ikke
lige mig) og har nu fundet appelsin (som måske i sidste ende bliver det,
hvis ikke jeg kan finde de andre).

Er der nogen der i Aalborg har set dem?

Jeg har tjekket Føtex inde i byen, superbrugsen i svenstrup, rema i
svenstrup, fakta i svenstrup, bilka, dreisler nede i kennedyarkaden. Så ok
der er stadig nogle muligheder, men det virker lidt tosset at fare sådan
rundt, især hvis der nu var nogen der vidste hvor man kunne finde dem. Jeg
kan desværre ikke lige huske mærket, men det er også underordnet, og kan
heller ikke lige finde dem på nettet.

Håber i kan hjælpe mig.

Dorte

Fra : jenny og søren

Dato : 13-02-05 21:41

hej Kagekone

de har dem godt nok ikke lige med jordbær, men de har da en forfærdlig masse
andre kage-ting....
http://www.kagekompagniet.dk

ellers kan du jo prøve at tage ud til Hedegaard og christensen på
hjørringvej i nørresundby de burde have dem hvis ellers de vil sælge til en
privat uden momsregi nr......

ellers prøv di lokale bager om han kan skaffe dem til dig, vi vil så
gerne....

mvh

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 21:45

"Dorte Klerke" <dorte@home2.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lagkage,
> men det er som om de er forsvundet i den blå luft, før i tiden kunne jeg

Tror, det er en sæsonvare.

Århus Krymmel Fabrik http://www.kagepynt.dk/ har dem med jordbærsmag. Aner
ikke, om man kan købe hos dem som privatperson, men det er da til at finde
ud af med en opringning

Dr. Oetker plejer også at have varianten med jordbær. Prøv at kontakte dem
og hør dem ad. Har de dem i sorimentet, kan de sikkert henvise til en
forhandler i Ålborg. http://www.oetker.dk

Tina

Fra : Dorte Klerke

Dato : 13-02-05 22:13

"Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dr. Oetker plejer også at have varianten med jordbær. Prøv at kontakte dem
> og hør dem ad. Har de dem i sorimentet, kan de sikkert henvise til en

Ja første gang jeg som dem var det til valentin, og nu tænkte jeg de måtte
komme frem, men nææh.

Men tak for svar

Fra : Dorte Klerke

Dato : 13-02-05 22:15

hov ja det var dr. Oetker, jeg plejede at købe om dem jeg kan finde i andre
varianter end jordbær.

Dorte

Fra : Dorte Klerke

Dato : 15-02-05 21:24

Hej
Kæmpede mig ned til Kvickly i dag, tænkte jeg da lige for sjov kunne tjekke
om de skulle have (turde ikke satse på de havde i England ;), selvom der nu
er et stykke fra mig, og succes!!! De havde sørme sukkerkugler med
jordbærsmag. De havde endda alle 3 varianter jeg havde set rundt omkring. Så
nu kan jeg komme til at lave kagen til kærestens fødselsdag.

Dorte

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 21:39

> [...]
> jordbærsmag. De havde endda alle 3 varianter jeg havde set rundt omkring.

> nu kan jeg komme til at lave kagen til kærestens fødselsdag.

Det var godt

Tina