Flyderingsfiskeri/kulhuse
Fra : Claus

Dato : 23-05-01 19:46

Hej alle

Jeg har lige anskaffet en flydering, og tænkte at i morgen er en god
dag at få den testet på.
Jeg ved at jeg ikke skal benytte den i fralandsvind, så øresundskysten
er udelukket, på trods af at den ligger i læ.
Jeg har studeret et kort, og fundet kulhuse som et umiddelbart
spændende sted. Her er læ og pålandsvind, så det kan da ikke gå helt
galt.
Imidlertid kender jeg intet til lokalitetens fiskepotentiale, så hvis
der er nogen i gruppen der ved om det overhovedet går an at fiske der,
og om man har chance for en hornfisk eller en fedtfinne, så ville jeg
påskønne en oplysning derom.

Claus

Fra : warlock

Dato : 26-05-01 09:26

Du skal nok være lidt forsigtig ved kulhuse da der er en kraftig strøm i
renden.Der skulle være gode chancer for havørred,hornfisk,muligvis torsk og
måske en multe(hvis de er kommet.
knæk & bræk
Peter Martinussen
fluefreak@e-box.dk