gedder
Fra : kjeldsen

Dato : 23-05-01 18:37

er der nogen som har nogen tips om gode geddesteder på sjælland?er ved at gå
op i limningen efter at fiske gedder igen.

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 20-08-01 02:38

"kjeldsen" <bbkjeldsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen som har nogen tips om gode geddesteder på sjælland?er ved at

> op i limningen efter at fiske gedder igen.

Jeg har fisket læssevis af gedder som dreng i både Susåen og Tystrup-Bavelse
sø.

Fra : Dan Konzior

Dato : 01-09-01 21:44

Hej David

Jeg har også fået blod på tanden efter mange års fiske fravær, men som dreng
var jeg ret vild med at fiske i lergravene i Nivå, eller i de fredede søer
imellem den gamle og den nye strandvej (også i nivå - kræver fiskekort -
søerne her har ørred, geder , suder, brasen, skaller, aborre, og ål ).
Hvis du er interesseret i en fælles fiske tur, så skriv til nedenstående
mail...

Venlig Hilsen Dan Konzior mailto:dkonzior@hotmail.com