luftventiler til båd med solcelleventilato~
Fra : Jim

Dato : 26-01-05 19:55

Hej

Er der nogen der har erfaringer med disse ?
Jeg tænker både på dem som kun kører når solen skinner og dem som også
kan sættes til batteri også.
Der findes både modeller som kan blæse begge veje og dem som kun kan
blæse den ene.
Alle erfaringer vil jeg gerne høre noget om.

--
/Jim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-01-05 12:40

"Jim" <bb10m@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den ene.
> Alle erfaringer vil jeg gerne høre noget om.

Vi monterede 2 stk. solcelledrevne (Biltema's de bedste ) i vores båd
sidste år. Har været fuldt ud tilfredse med dem. Dog har den ene af dem en
smule støj ved "høje" omdrejninger, men det vænner man sig jo til.

/Ole