Gode steder på Djursland at se vadefugle?
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-12-04 19:30

JEg vil gerne fotografere lidt vadefugle, men er ret begrænset pt i mine
muligher for at fare vildt omkring, så jeg må holde mig lidt til
Djursland/Århusområdet

Er der et strandområde, der er særligt gunstigt, at observere vadefugle i
omtalte område?

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 28-12-04 22:13

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Djursland/Århusområdet
>
>Er der et strandområde, der er særligt gunstigt, at observere vadefugle i

Første tanke var Kalø Vig.

Men hvad men en lille udfordring - Lille Lappedykker ved Tremose Gård?

Lidt intro til Tremose Gård:
http://hiker.dk/natur/molsbjerge/side2.htm

Jeg ved dog ikke om søen er frosset til lige nu...

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>