Alt andet end kævl og ævl:)
Fra : Arne Jensen

Dato : 05-02-05 18:37

Jeg har fri i denne weekend og den næste for at det ikke skal være
løgn:)

Det er noget jeg efter mange års arbejde ved landbruget bestemt ikke
er vant til, men det skal udnyttes skal det:)

er der nogen af jer der har nogen kendskab til mulighederne for fangst
omkring nyborg/kerteminde? Jeg er doven fisker og foretrækker derfor
"ormedrukning" frem for "metalbadning":).. Kort sagt er jeg
overvejende medefisker og der ud over glad for torsketure med pilk
ovs.

Anyway jeg bor på fyns siden og vil gerne hører om der er muligheder
for fangst med almindeligt bundfiskeri omkring de gamle færgelejer/i
storebælt i øjeblikket.

Venlig hilsen
Arne

Fra : BadAzz

Dato : 07-02-05 15:37

Hejsa.

> [...]
> "ormedrukning" frem for "metalbadning":).. Kort sagt er jeg
> overvejende medefisker og der ud over glad for torsketure med pilk

Ormebadning er bedst ved de gamle jernbane færgelejer i Nyborg, samt ude
hvor vognmandsruten holdt til de sidste år (ligger bag Kommune Kemi), og så
er der naturligvis klassikeren, Knudshoved færgehavn og på molerne samme
sted...

Fra båd skal du her hen:

http://www.msniros.dk/menuer/dkindex.html

http://www.mspip.dk/dokumenter/dkindex.htm

Begge skibe sejler fra Nyborg, og har en god skipper.

Mvh.
Michael