Reparation af vaders
Fra : Lars HT

Dato : 03-02-05 16:48

Hvilken lim kan I anbefale til at lime utætte syninger i neopren-vaders?

Og hvilke lapper til huller?

Lars

Fra : Mette P.

Dato : 03-02-05 17:07

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse
> Hvilken lim kan I anbefale til at lime utætte syninger i neopren-vaders?
>
> Og hvilke lapper til huller?
>
> Lars

Hej Lars

Utætte syninger:
Har du fundet lækken, er resten nemt. Gå i din lokale biks, (fiske,
fritid/camping, eller dykker) og få en lim til formålet. Mit hedder
Aqua-Seal, koster vel en 70.- kr.

Huller:
Hvor stort er hullet? Har ikke været ude for at man ikke bare kunne sætte
"sår-randene" sammen, med Aqua-Seal.

Fra : Lars HT

Dato : 03-02-05 20:56

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> wrote in message

> [...]
> Har du fundet lækken, er resten nemt. Gå i din lokale biks, (fiske,
> fritid/camping, eller dykker) og få en lim til formålet. Mit hedder

Jeg har liquisole, som Lars (eller Helene) foreslog!

> Huller:
> Hvor stort er hullet? Har ikke været ude for at man ikke bare kunne sætte
> "sår-randene" sammen, med Aqua-Seal.

Okay, det er ikke så stort et hul, så det prøver jeg!

Tak for tippene!

Lars

Fra : Helene og Lars

Dato : 03-02-05 19:31