til Mette og alle jer andre
Fra : M :-\)

Dato : 29-01-05 21:05

kig venligst på http://www.usenet.dk/netikette/ og følg venligst
reglerne..!!

Fra : BadAzz

Dato : 30-01-05 07:11

Hej.

Dette indlæg har ikke meget med lystfiskeri at gøre, hvad med at feje for
egen dør først, min ven.

M...

Fra : M :-\)

Dato : 30-01-05 09:30

du er vist ny her i gruppen, det drejer sig om alt det mudderkastning der
har været tidligere som heller ikke har noget med fiskeri at gøre, Mette og
Niels med flere ved at ødelægge gruppen totalt og jeg håbede at jeg kunne
stoppe det med at huske dem på at læse lidt etikette.

Jeg har forespurgt hos Sonny T. Larsen (admin på nyhedsgrupper) hvad jeg
skulle gøre for at gøre gruppen lidt sober igen, og det er hans forslag jeg
har lagt ud..!!

Så BadAzz..... det var skam kun konstruktivt...

Fra : Kim Jahnsen

Dato : 30-01-05 11:27

Godt gået M . Hvad skal vi med negative/bedrevidende personer i denne NG.
De to omtalte kan ødelægge enhver tråd..........

Fra : Moulder

Dato : 30-01-05 22:54

"Kim Jahnsen" <kjahnsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Godt gået M . Hvad skal vi med negative/bedrevidende personer i denne
> NG.
> De to omtalte kan ødelægge enhver tråd..........

Sådan er det desværre i alle i alle de NG, hvor Hr. Ebbesen
synes han er forpligtet til at komme med kommentarer til samtlige
indlæg.

Han havde en gang denne kommentar i en debat.
Det siger vel egentlig alt om manden.. :

"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line debat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret
modspil, og det får jeg kun sjældent, løsningen er så, at jeg samtidigt
deltager i en 3-4 debatter." - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Lund

Dato : 30-01-05 23:54

"Moulder" <lpmm@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> modspil, og det får jeg kun sjældent, løsningen er så, at jeg samtidigt
> deltager i en 3-4 debatter." - Niels Riis Ebbesen

Tsk tsk....sikke en selvglad nar.....!!!!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-01-05 11:25

M wrote:

> kig venligst på http://www.usenet.dk/netikette/ og følg venligst
> reglerne..!!

Hvis du selv havde læst grundigt på www.usenet.dk - så ville du ha'
opdaget, at netetiketten ikke er regler og love, men blot nogle
vejledninger som anviser, hvordan vi allesammen får mest muligt ud
af dette medie.

www.usenet.dk - kan du også læse, at hvis man poster et indlæg
der handler om netetikette, så bør man sætte FUT (follow up to) til
news:dk.admin.netikette - så den vidre debat kan foregå der hvor den
er on-topic.

Og du kan jo passede følge mit FUT til news.dk.admin.netikette og
oplyse mig, hvor og i hvilket indlæg jeg skulle ha' kastet med
mudder, for det er ikke mudderkastning at fremføre kontroversielle
synspunkter, som andre ikke bryder sig om - eller er uenige i...!

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : N/A

Dato : 04-02-05 16:21

Fra : Jens.

Dato : 04-02-05 16:21

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> skrev i en meddelelse
> I news:4201591a$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
> Jens. følgende:

> ja det vil han sikkert gerne. Men han jo bare selv komme forbi.

han vil ikke ind i dit hellige hjem.

hvordan løser vi det ?

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-02-05 17:31

I news:42039269$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Jens. følgende:

> hvordan løser vi det ?

Ved at du holder dine post i relevante grupper

Fra : Jens.

Dato : 05-02-05 00:56

> I news:42039269$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
> Jens. følgende:

> Ved at du holder dine post i relevante grupper

du følger jo ikke den gruppe du laver fut til uden at skrive det.
så derfor må jeg jo skrive der hvor jeg ved du læser.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-02-05 06:33

I news:42040b1f$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk skrev
Jens. følgende:

> du følger jo ikke den gruppe du laver fut til uden at skrive det.
> så derfor må jeg jo skrive der hvor jeg ved du læser.

Jo det gør jeg rent faktisk, hvorfor jeg genindsætter det FUT jeg
glemte at gøre opmærksom på.