Billige store pirke?
Fra : Morten G. Jensen

Dato : 20-01-05 06:25

Hej

Det er med beklagelse at Haar benzin har lukket for salg af fiske grej,
nogen der kan give et tip om hvor der kan købes store pirke til atraktive
priser?

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-05 08:45

"Morten G. Jensen" <XXbuggy@sport.tdcadsl.dkXX> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Det er med beklagelse at Haar benzin har lukket for salg af fiske grej,
> nogen der kan give et tip om hvor der kan købes store pirke til atraktive
> priser?

Prøv http://www.biltema.dk/

Omkring kr. 20,- for denne er vel ikke så slemt:
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=807&iItemId=24348

/Alex

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 20-01-05 23:45

Prøv og se på http://pallex.me.uk/

mvh. Thorkil

Fra : Mette P.

Dato : 22-01-05 10:37

> [...]
> Prøv http://www.biltema.dk/
>
> Omkring kr. 20,- for denne er vel ikke så slemt:

Men Alex de skulle jo være store? Din er en 100 grammer, og så oven i købet
en Bergmanner, der har det med at fedte ud til siden, og hægte op.

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 11:50

On Sat, 22 Jan 2005 10:36:59 +0100, "Mette P." <Mette.p@oncable.dk>
wrote:

>Men Alex de skulle jo være store? Din er en 100 grammer, og så oven i købet
>en Bergmanner, der har det med at fedte ud til siden, og hægte op.

Jeg regnede faktisk med at folk selv kunne finde resten hos Biltema,
men for de der ikke kan er her så et link til alt det endegrej de
forhandler:

http://www.biltema.dk/products/productlist.asp?iSecId=318

Bergmanneren findes da op til 500 g - Jeg forstår ikke hvorfor du kun
kan se den på 100 g?

Her er en anden model, der fås fra 100 til 300 g

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=807&iItemId=46975

Omkring bergmanneren, så fanger den ganske rigtigt ofte linen hvis man
rykfisker med den, altså store bevægelser. Den skal fiskes med små
bevægelser for at fiske rigtigt.

/Alex

Fra : Steen Christensen

Dato : 28-01-05 14:44

Den Sat, 22 Jan 2005 11:50:27 +0100. skrev Alex Linaa:

> Omkring bergmanneren, så fanger den ganske rigtigt ofte linen hvis man
> rykfisker med den, altså store bevægelser. Den skal fiskes med små
> bevægelser for at fiske rigtigt.

Hmm - Det er altså hermed afsløret at Mette P har erfaringer med
rykfiskeri. Tankevækkende.

/SC

Fra : Mette P.

Dato : 28-01-05 16:35

"Steen Christensen" <reg2cat@danium.net> skrev i en meddelelse

> Hmm - Det er altså hermed afsløret at Mette P har erfaringer med
> rykfiskeri. Tankevækkende.
>
> /SC

Keder man sig? Fremmer det dit selværd, at fremstamme hele 1½ sætning uden
indhold? I andres øjne må det tydes som stor faglighed.
Men ellers et flot indlæg. Torsk.

Fra : Mikael K

Dato : 28-01-05 20:16

On 28-Jan-2005, "Mette P." <Mette.p@oncable.dk> wrote:

> Fremmer det dit selværd, at fremstamme hele 1½ sætning uden
> indhold?

Kære Mette P.

Det er da mest tankevækkende, at netop *du* mener hans 1½ sætning er uden
indhold...
Især da du selv kun mestre at sende uhumskheder efter folk der tillader sig
at komme med velmente råd..

Du spørger Steen, om det fremmer hans selvværd (ps.: det staves med 2 v'er).
Fremmer det da *dit* selvværd, når du kaster snavs efter andre??
Det virker jo mest af alt sådan. Ellers var der vel ingen grund til at blive
ved, sådan som du gør det.. Vel, Mette P.?

Derimod synes jeg at Steen, i umiddelbar modsætning til dig, virker som et
tænkende menneske der resonere og drager konklusioner.
Kan man sige det om dig...? Mette P.?

Men det kan da være at du vil hjælpe mig nu?
Altså til at finde det gode i dig.. Vil du det.. Mette P.?
Du lovede jo at hjælpe...

--
Mikael K.

- Det vigtigste ved lystfiskeri, er ikke de fisk du tager hjem med.
- Men det stress du lader blive ved vandet....

Spam-mail... Nej tak...

Fra : Robert Piil

Dato : 28-01-05 21:02

Mikael K wrote:

> [...]
> indhold...
> Især da du selv kun mestre at sende uhumskheder efter folk der tillader sig

Don't feed the trolls.

<http://piil.org/blog/archives/50-Dont-feed-the-trolls.html/>

--
Robert Piil
http://piil.org/

Fra : Mette P.

Dato : 28-01-05 21:36

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Mikael K wrote:

> Don't feed the trolls.
> http://piil.org/

Ha, godt set Robert. Men de bliver sgu ved. Tør godt sætte ½ papvin på at
den flammer op igen..

Fra : Mikael K

Dato : 28-01-05 21:58

On 28-Jan-2005, Robert Piil <piil@nospam.dk> wrote:

> Don't feed the trolls.

Selvfølgelig.. min fejl.. sorry..

Fra : Verner

Dato : 30-01-05 18:27

On Fri, 28 Jan 2005 21:02:29 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Don't feed the trolls.

Enig - brug ikke mere krudt på denne stakkels utilpassede dreng der
dækker sig under et pigenavn..

Verner

Fra : Mette P.

Dato : 28-01-05 21:33

"Mikael K" <noreply@usenet.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kan man sige det om dig...? Mette P.?
>
> Men det kan da være at du vil hjælpe mig nu?
> Altså til at finde det gode i dig.. Vil du det.. Mette P.?

Hvis du spørger rigtigt pænt, vil jeg måske lære dig at sætte korrekte
endelser på dine ord, så du undgår stavefejl...Se, det var da flinkt gjort,
ikke?