hvordan finder jeg fiskerejse til alaska
Fra : Claus Wilken

Dato : 18-01-05 13:28

hej venner jeg søger nogle der kan henvise til fiskerejser til alaska med
gode erfaringer fra sådanne. måske hvilke rejseselskaber der forhandler

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 18-01-05 16:55

> hej venner jeg søger nogle der kan henvise til fiskerejser til alaska med
> gode erfaringer fra sådanne. måske hvilke rejseselskaber der forhandler

Jeg ved rejseagenterne(www.rejseagenterne.dk) arrangerer rejser til
forskellige steder... har selv været på fisketur på Rio Negro...

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Michael Andersen

Dato : 19-01-05 09:10

"Claus Wilken" <claus.wilken@mailme.dk> wrote in message
> hej venner jeg søger nogle der kan henvise til fiskerejser til alaska med
> gode erfaringer fra sådanne. måske hvilke rejseselskaber der forhandler

Atlantik arrangerer laksefiskeri i Alaska hvis det er noget sådan du er ude
efter...

www.atlantik.dk