fiskeri i sverige
Fra : Marianne

Dato : 16-01-05 20:13

Da vi skal på sommerferie i sverige til sommer vil vi gerne
vide om hvilke muligheder og fisk der er omkring vesterdalselven i dalarna
ved sælen.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 21-01-05 13:17

"Marianne" <3m.madsen@jubiipostadresse.dk> skrev i en meddelelse
> Da vi skal på sommerferie i sverige til sommer vil vi gerne
> vide om hvilke muligheder og fisk der er omkring vesterdalselven i dalarna
> ved sælen.

Hej Marianne
der er masser af muligheder for fiske i og omkring Sælen.
Det vil blive meget omfattende at beskrive det her, og desuden er det ved at
være en del år siden jeg har fisket i området. Men du kan prøve dette link,
http://www.fiskaidalarna.com/
Håber du/I finder det I søger.
knæk og bræk
Per