rep af ruser
Fra : pepss

Dato : 16-01-05 11:22

Hejsa NG

nogen der kender nogle gode steder på nettet hvor man kan læse om hvordan
man reperer ruser (knop osv.)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-01-05 12:13

pepss wrote:

> nogen der kender nogle gode steder på nettet hvor man kan læse om hvordan
> man reperer ruser (knop osv.)?

Lav et bål i baghaven, smid ruserne på, og vupti så er det problem
løst...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 16-01-05 14:09

Det var dog et besynderligt svar til en, som gerne vil passe på sine ting, i
stedet for "smid væk" mentaliteten.
Jeg kan ikke her på stående fod oplyse nogen steder, men prøv i en af de små
fiskerbyer, hvor der er mange pensionister m. fl. som kan dette, og ved
hvordan en ruse strammes op. Selvfølgelig har hver egn og personer deres
måde at lave en ruse på,men er det kun enkelte huller eller kalvestrenge der
er sprunget, er principper det samme.

Mvn. Thorkil www.agger-baadelaug.dk

Fra : pepss

Dato : 16-01-05 17:31

"Thorkil Jensen" skrev

> [...]
> hvordan en ruse strammes op. Selvfølgelig har hver egn og personer deres
> måde at lave en ruse på,men er det kun enkelte huller eller kalvestrenge

takker for svaret! det skal da prøves

Fra : leif Nielsen

Dato : 16-01-05 18:15

Niels Riis Ebbesen skrev i meddelelsen
<41EA4C23.1000402@niels-ebbesen.net>...

>Lav et bål i baghaven, smid ruserne på, og vupti så er det problem
>løst...

Hvis du er heldig er der måske også plads til din forretning

Leif

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-01-05 12:12

"Niels Riis Ebbesen" wrote

> Lav et bål i baghaven, smid ruserne på, og vupti så er det problem løst...

ROTFLMAO!

Provokerende - men intelligent humor.

Mer af samme slags - straks!

- Jensby

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-01-05 10:46

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Provokerende - men intelligent humor.

Meget sigende om din IQ eller mangel på samme.

> Mer af samme slags - straks!

Kan I venligst holde jeres "humor" i privat mail, da vi andre finder jeres
børnehaveniveau knapt så sjovt?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 01/20/05)

Fra : kazz

Dato : 23-01-05 23:49

Hvis der bare er tale om lidt småhuller, er det klart nemmest at rimpe dem
dobbelte halvstik, hvis der mangler flere masker og en rimpning vil trække
rusen ud af facon, skal der lidt mere teknik til, da man skal til at sy nye
masker.
Det er lidt vanskeligt at forklare hvordan maskeknuder bindes og min scanner
er desværre gået koldt, men får jeg den til at køre, skal jeg nok poste et
par tegninger til dig.

Kazz