Nyt mulithjul til de store torsk/gule rev
Fra : Erik

Dato : 14-01-05 08:40

Hejsa

Jeg skal have mig et nyt mulithjul til de store torsk/gule rev. Hvad skal
jeg vælge?
AAmbassadeur 10000 BG, Shimano TLD 15 med Leverdrag bremse, Shimano TLD star
15/20 (20/40), Daiwa LD 50H.

Alle fås til 999Kr

Fordel ulemper?

På forhånd tak
Erik

Fra : Kent Hald

Dato : 16-01-05 02:28

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg vælge?
> AAmbassadeur 10000 BG, Shimano TLD 15 med Leverdrag bremse, Shimano TLD

og kan fås til samme pris.
Det er også i modsætning til TLD og Daiwa
forsynet med linefører.

MVH - KH

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 20-01-05 06:22

10000 BG er absolute et godt valg, købte selv et sidste år til det samme.

/Morten

Fra : Frandsen

Dato : 26-01-05 13:12

> [...]
> jeg vælge?
> AAmbassadeur 10000 BG, Shimano TLD 15 med Leverdrag bremse, Shimano TLD

Jeg har altid selv været stor fan af leverdrag bremser.