utæt støvle
Fra : thorkild nielsen

Dato : 23-05-01 10:26

Hej!

Jeg har en utæt "Catch" neopren-støvle (ikke waders). Det er mellem
sålen og støvleskaftet reven er-limningen er sprunget op - hvad kan jeg
lime den slags med?

--
Venlige hilsner

Thorkild Johs. Nielsen

Fra : Martin Nystrup Rasmu~

Dato : 23-05-01 12:20

"thorkild nielsen" <thorkild.j.n@stofanet.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg har en utæt "Catch" neopren-støvle (ikke waders). Det er mellem
> sålen og støvleskaftet reven er-limningen er sprunget op - hvad kan jeg
> lime den slags med?

Jeg vil skyde på, at du skal bruge noget Liquisole - det fås i alle
grejbutikker (og sikkert også i butikker, som forhandler dykkerudstyr).
Liquisole er gummispartel på tube, og det er altså noget der bare holder!

Mvh.

--
Martin N. Rasmussen
Netikette? Find forklaringen på http://www.usenet.dk/netikette/

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 23-05-01 20:51

Hej Thorkild. I mit job kommer jeg ret ofte ud for at skulle lime
forskellige komponenter i forskellige plasttyper sammen.
Du drømmer ikke om, hvor mange forskellige plasttyper, limtyper samt primere
der findes. Det er mit indtryk at special-produkterne ikke er rent gas, ind
imellem oplever jeg, at een type lim kan lime noget som en anden der ser
ligedan ud ikke kan. Fidusen er, at de store limproducenter faktisk har
tekniske afdelinger som, i hvertfald når jeg præsenterer mig som firma, er
vældig kompetente og hjælpsomme - og de ved en hulens masse om plasttyper.
Mit gæt er, at hvis du ringer og beder om teknisk hjælp, f.eks. hos 3M eller
en af de andre store, så vil de gøre meget for at oplyse præcis hvilken af
deres varenumre der giver det bedste resultat.
Knæk&bræk & våde sokker Niels

Fra : Fishymaster

Dato : 24-05-01 01:36

Aquaseal eller lignende gør jobbet