Tyveri ved højlys dag :-)
Fra : Kate

Dato : 13-02-05 10:02

Jeg havde igår besluttet at lave aftensmad, ikke noget jeg gør hver dag
når jeg bare er mig.
Da jeg havde fået idéen lidt sent lagde jeg min kotelet til optøning i
vasken for så at lægge den i køleskabet når den var halvt optøet. Det
glemte jeg og gik og nussede rundt. Min mor ringede sådan omkring den
tid hvor jeg ville gå igang med at lave min mad så mens jeg talte med
hende gik jeg ud i køkkenet. Her mødte synet af Johan højt smaskende,
tyggende på et ben. Ihh, hvor han spandt, den har helt sikkert smagt
tæskegodt . Tja, sådan kan det gå, min aftensmad blev til en
rugbrødsmad istedet. Da kattene skulle ha' aftensmad var Johan
underligt nok ikke sulten men det var også en stor kotelet han
reddede sig der
Jeg kunne ikke lade være med at grine, han havde pænt fået den ud af
pakken, som stadig lå i vasken. Sikke han har smovset

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lene Hansen

Dato : 13-02-05 10:33

Ja, det kan man jo godt grine lidt af. Jeg har oplevet præcis det samme i
denne uge, bare med en pakke oksefars! Jeg er også alene og gider heller
ikke lave varm mad hver dag. Så jeg tog en pakke fars op og stillede til
tøning, med henblik på en dejlig gammeldags hakkebøf. Men kun for at finde
ud af at min ene kat Pussy, syntes det var for uimodståeligt med sådan noget
råt kød. Plastposen flået i stykker og indholdet fortæret, selvom det ikke
var helt tøet op. Også hos mig stod det på en tør ostemad i stedet for, den
dag!

Med venlig hilsen
Lene Hansen

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 13-02-05 10:45

*gggg* så ka' du lære det

Jeg glemmer aldrig den dag for 8-9 år siden, hvor ungerne havde bestilt
hot-dogs til aften. Pludselig kommer en kat galoperende ud af køkkenet og
ned ad gangen med tænderne godt begravet i en pølse, da pølserne endnu ikke
var blevet hevet fra hinanden,slæbte han "en meter" pølser efter sig, så de
andre katte nød også godt af hans tyveri, han var meget populær den dag.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 13-02-05 11:10

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> *gggg* så ka' du lære det

Ja, jeg burde jo ha' lært det for mange år siden. Vi, Johan og jeg, har
jo boet sammen i over 14 år
Han fik da heller ikke skældud, for jeg ku' jo bare ha' lagt maden i
mikroovnen i stedet for, som jeg egentligt plejer.

> [...]
> han "en meter" pølser efter sig, så de andre katte nød også godt
> af hans tyveri, han var meget populær den dag.

Hæhæ, ja, det kunne jeg forestille mig. Men vel ikke hos ungerne

Fra : Ole Jensen

Dato : 13-02-05 20:12

> [...]

> andre katte nød også godt af hans tyveri, han var meget populær den dag.

Hvor var kameraet - det ville jeg godt have set.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Leyna

Dato : 13-02-05 12:11

On 13 Feb 2005 09:01:34 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Jeg kunne ikke lade være med at grine, han havde pænt fået den ud af
>pakken, som stadig lå i vasken. Sikke han har smovset

*LOL*
Jeg lægger altid kød til optøning i mikro oven eller hvis det er noget
der er for stort... i ovnen.
Jeg har nu aldrig været ude for at der er belvet hugget af maden,
udover en enkelt gang hvor Mini havde flået hul på en pakke toastbrød
og taget en enkelt bid af alle skiverne, så nu har jeg anskaffet en
brødkasse.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Kate

Dato : 13-02-05 12:57

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> *LOL*
> Jeg lægger altid kød til optøning i mikro oven eller hvis det er
> noget der er for stort... i ovnen.

Det gør jeg normalt også, det var ren tanketorsk. Derfor var der heller
ingen skideballer i farvand, det var jo min egen skyld Heldigvis
kastede han ikke det op igen, det ville da ha' været rigtigt ærgerligt
når nu han endelig havde fået noget guffemad og brugt sine 3
resterende hjørnetænder LOL

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-02-05 13:22

In article <420f176e$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
> [...]

> tyggende på et ben. Ihh, hvor han spandt, den har helt sikkert smagt
> tæskegodt . Tja, sådan kan det gå, min aftensmad blev til en

*ggg*
Kate, altså, hvor længe er det du har haft kat?? ))
Håber ikke Johan fik mavepine *fnis*

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 13-02-05 15:25

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> *ggg*
> Kate, altså, hvor længe er det du har haft kat?? ))

Hæhæh, længe nok til at vide bedre

> Håber ikke Johan fik mavepine *fnis*

Heldigvis ikke