BARF
Fra : Freedom

Dato : 12-02-05 21:42

Hej jeg vil til at fodre med BARF igen, er der nogle gode danske sider om
hvordan man fodre, eller engelske?

Er der nogle der fodre med BARF her?

Iben

Fra : Freedom

Dato : 16-02-05 11:07

Er der virkeligt ingen som fodre med BARF her i dette forum?

Nå, men pyt jeg har fundet nogle fede grupper og links!
Iben

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 16-02-05 11:47

> Er der virkeligt ingen som fodre med BARF her i dette forum?

Det tror jeg da ikke - men jeg ved ikke engang hvad BARF betyder. Har en
fornemmelse af at det er "hjemmelavet kattemad", er det korrekt?

> Nå, men pyt jeg har fundet nogle fede grupper og links!

Det ville da være flinkt at dele dem med os andre så

Mvh. Kasper

Fra : Denise

Dato : 16-02-05 12:20

"Kasper G. Christensen" <news1@kaspershjemmeside.dk> wrote in message

> [...]
> fornemmelse af at det er "hjemmelavet kattemad", er det korrekt?

> Det ville da være flinkt at dele dem med os andre så

Jamen, du har da ret. Står for Bones and Raw Food (ca.). Hvis man kan finde
ud af at fodre med det og sørge for kattene får de ting de skal have, så
undgår man sikkert mange allergisygdomme. Jeg tør dog ikke, jeg tror ikke
jeg ville kunne finde ud af det og det vil jo tage lang tid både at sætte
sig ind i og også lave.
Men vi har haft det oppe flere gange i gruppen. Du kan finde indlæg om det i
Google, under gruppe dk.fritid.dyr.kat, hvis du vil vide mere, og der findes
masser af links om emnet

--
Hilsen Denise

Fra : Brian Emilius

Dato : 31-07-05 22:01

Denise skrev:
> Jamen, du har da ret. Står for Bones and Raw Food (ca.).

Bare en lille finurlig observation: 'Barf' er på engelsk et udtryk man
bruger om at brække sig...

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-02-05 12:21

"Freedom" <nomail@nomail.dk> writes:

> Er der virkeligt ingen som fodre med BARF her i dette forum?
>
> Nå, men pyt jeg har fundet nogle fede grupper og links!
> Iben

Der er et par artikler på http:/www.mainecooninfo.dk -> Ernæring
og Camilla som har skrevet dem fodrer med barf og har gjort det en
tid.

Jeg gør ikke, fordi jeg ikke kan overskue at sikre mig at katten får
alt hvad den skal have og så har jeg en fryser der lige kan være 2
isterningbakker i ;-/

BARF= Bones And Raw Food
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin