Amoriner i luften
Fra : dpl

Dato : 10-02-05 21:54

Lige lidt jubel herfra!! Jubi jubi jubi...

Vores to sibirer Viktor og Raisa har nu gået sammen siden fødslen af
deres første kuld i juli sidste år. Raisa kommer ikke så tit i løbetid,
så jeg valgte slet ikke at sætte hende på p-piller. Men intet er sket,
og hun har kun haft et par enkelte, meget svage løbetider siden, efter
hvad vi har kunnet se.

Men nu er den vist god nok! Viktor er i hvert fald overbevist, og har
gjort kraftig kur til damen i to dage nu. Og damen er bestemt ikke
uinteresseret. Faktisk var det vores hund der opdagede det, da han
begyndte at gø udenfor. Det viste sig, at han kunne se hvad der foregik
inde i løbegården, og bestemt ikke syntes den slags utugtig adfærd
passer sig! *smil* Kattene var fløjtende ligeglade, naturligvis...

Såh.... om alt må gå vel, håber vi sørme på lidt sibi-afkom igen til
april! Jubi jubi jubi... *smil*

Hilsen Dorthe
Skønhederne kan ses her: http://www.sevastopol.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-02-05 22:07

Hej Dorthe

Det lyder da godt, masser af killinger både to og firbenede ) jeg vil se
frem til at se billeder af dem alle

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 11-02-05 08:51

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> passer sig! *smil* Kattene var fløjtende ligeglade, naturligvis...
>
> Såh.... om alt må gå vel, håber vi sørme på lidt sibi-afkom igen til

Hej Dorthe
Ih, det bliver da spændende med nye sibier. Der bliver travlt i det lille
hjem til foråret
Glæder os til at høre nærmere om 2 og 4 benede

--
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 11-02-05 19:43

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Såh.... om alt må gå vel, håber vi sørme på lidt sibi-afkom igen til
> april! Jubi jubi jubi... *smil*

nøj, sikke dog en masse liv der kan blive i det bette hus

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Allan

Dato : 11-02-05 20:46

> Såh.... om alt må gå vel, håber vi sørme på lidt sibi-afkom igen til
> april! Jubi jubi jubi... *smil*
>
> Hilsen Dorthe
> Skønhederne kan ses her: http://www.sevastopol.dk/

Hvor er jeg da glad for at mine 2 MCO ikke kan lide katte fra den anden
side.
Specialt Boris Suk -:)

Mvh Allan