Yes - Pjevs er næsten rask
Fra : T.K

Dato : 08-02-05 07:37

Som i måske mindes blev min Pjevs overfaldet af en fremmed kat i forrige uge
og havde derfor store problemer og smerter i benet. Pjevs startede en ny
pencilllinkur i torsdags. Den var stadig tre-benet på det tidspunkt og havde
smerter.
Smerterne aftog tilsyneladende hurtigt med den nye pencillin. Hun blev
hurtigt lidt mere livlig og begyndte at gå lidt omkring - på ttre ben.
Faktisk fantastisk dygtig til at gå en pæn jævn gang på tre ben. Hun kunne
endda begynde at hoppe op på både borde og andre møbler med tre ben. Denne
pencillinkur var utvivlsomt effektiv. Søndag morgen gik Pjevs igen på alle
fire ben, som inden skaden skete. Hun er nu næsten sit gamle jeg igen.
Dejligt med sådanne mirakler. Dyrlægen burde nok have podet stedet for at
finde den rigtige pencillin i første huk - men hovedsagen er Pjevs nu
er -næsten- rask igen. Herligt.

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 07:59

"T.K" <t@fritid.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Dejligt med sådanne mirakler. Dyrlægen burde nok have podet stedet for at
> finde den rigtige pencillin i første huk - men hovedsagen er Pjevs nu

Hej
Dejligt det går fremad og tak for tilbagemeldingen
Giv Pjevs en krammer.

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 08-02-05 12:42

>Hun er nu næsten sit gamle jeg igen.
> Dejligt med sådanne mirakler. Dyrlægen burde nok have podet stedet for at
> finde den rigtige pencillin i første huk - men hovedsagen er Pjevs nu
> er -næsten- rask igen. Herligt.

Hej,

Hvor er det dejligt at høre, at Pjevs er ved at have det godt igen. Det
var godt, at hun fik den hjælp hun skulle bruge. Pas godt på hende og
klø hende lidt bag ørerne fra mig.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar