opdatiring om killingerne
Fra : Lene Nielsen

Dato : 07-02-05 22:36

hejsa *snøft* ja den 1 februar der fødte min pige 6 killinger 1 dødsfødt og
5 levene MEN
3 dage sener var der en af killingerne død om natten og det er hårdt men
ikke nok med det om morgen midste vi en mere
og det var hårdt for de havde fået de tjek man giver i efter fødsels tjek og
der var alt godt og fik de råd her inde hvad jeg skulle gøre og det gjore
jeg også at købe KMR og det gjore jeg og det fik min pige + de killinger der
ikke var store nok men jeg gav nu alle sammen så jeg var sikker på de alle
fik "nok" i morges da jeg stod op tjekkede jeg de sidste 3 killinger som jeg
gøre hver morgen og der havde de det godt vægten på de 3 var 107 og 187 og
191 gr så det så jo godt ud og jeg gav dem KMR som jeg gøre hver morgen jeg
ordner så det jeg skal og ved 12 tiden foder jeg dem igen og der har de det
også godt den på 107 gr er ikke så livlig som den plejer men ok jeg tog den
jo også lige op af kassen så den lå vel og sov da jeg tog den og tænkte ikke
vidre over det de fik noget mad og så ved 14 tiden skulle jeg lige noget og
da jeg koom hjem ved 14.30 tiden kom min datter og sage at der var en af
killingene der ikke bevæde sig jeg gik ind og kiggede og *hulk* den på 107
gr var død jeg fik fat i dyrlægen og hun kom og tjekkede for det kunne være
missemor fejlede et eller andet siden jeg havde på under en uge midste 3
killinger men missemor er 100% ok og dyrlægen tjekkese de to andre og de er
også ok hun skar den døde killing op og konstaterede at det var dens lever
der ikke var god og det var den enste grund hun kunne finde til at den
skulle være død for lunger, hjerte, mave, tarme og alt de andre små organer
var ok bare ikke leverne de 2 sidste killiner jeg har tilbage fik en sprøjte
pencilin for som dyrlægen sage så er vi sikker på at de ikke også går bort
som den her
så det jeg har tilbage nu er en mørk han og en blå hun det er trist at det
skal ende på den måde men så igen man lære jo af det

knus lene

p.s.
behøver ikke få håne fulde bemærkninger tilbage

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-02-05 02:24

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> writes:

> så det jeg har tilbage nu er en mørk han og en blå hun det er trist at det
> skal ende på den måde men så igen man lære jo af det

Trist er da ikke ordet. Skrækkeligt passer nu bedre synes
jeg... :-:(::O

En tekst jeg altid tænker på i sådanne situationer er "Tilbage til
rainbow bridge" Du finder den på http://www.siamis.dk -> klik
historier -> og knappen "tilbage til rainbow bridge"

Måske bare mig - jeg synes at den giver om ikke trøst, så en mulig
forklaring. En som jeg kan leve med, på trods af tabet.

> knus lene
>
> p.s.
> behøver ikke få håne fulde bemærkninger tilbage

Et stort trøstekram med trøstespinnbrum er på vej gennem cyberspace
fra Anastacia og hendes slave *snøft*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Denise

Dato : 08-02-05 08:01

Hej Lene
Hvor er jeg ked af det på dine og killingernes vegne. Ved slet ikke hvad jeg
kan trøste med, det er bare så sørgeligt
Håber meget de 2 sidste klarer det

Trøstekram fra Denise

Fra : Lene Nielsen

Dato : 08-02-05 14:24

tak for din trøst det varmer i den her tid
de to små der er tilbage vejer henholdsvis 206 gr og 209 gr så de voksre da
og de er aktive de "kravler" meget runde i den nye kasse som jeg har lavet
til misserne

knus lene

Fra : Kate

Dato : 08-02-05 21:55

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> wrote in

> så det jeg har tilbage nu er en mørk han og en blå hun det er
> trist at det skal ende på den måde men så igen man lære jo af det

Ja, det er godt nok trist at miste killingerne. Jeg har ikke selv
prøvet at have killinger, men kan forestille mig hvor ked af det man
bliver over at de dør. Kan huske for mange år siden da jeg avlede
kaniner at en var død om natten. Han lå som om han sov, så så fredelig
ud, men da hans 5 søskende sprang rundt i buret og ikke kunne vente til
jeg åbnede til friheden var jeg ikke i tvivl om at noget var galt. Øvv,
hvor trist når en kanin på 7 uger ligger død

Håber så indeligt at dine to tilbageværende killinger er levedygtige og
at de må give jer så meget desto mere glæde mens de vokser sig store og
stærke.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.