Hjælp Haster!!!
Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 05-02-05 09:03

Min Kat har fået et mærkeligt sår/bule på maven lige foran højre bagben,
desuden er han blevet merre på vagt muligvis fordi han har det dårligt.
Det er blevet meget større i løbet af natten.

Igår kunne vi ikke få fat i vagtlægen prøvet dog kun engang fordi vi
mente at det kunne vente til mandag. Men her til morgen kunne vi se at
han mangler læge hjælp. derfor ringede vi igen. Og fik fat i en
udenlandsk talende mand vi kunne ikke forstå ham. desuden sagde han at
han var den eneste vagtlæge i randers. Så det blev en der bor fire km.
uden for randers da vi ikke har en transport kasse eller bil og ikke har
råd til taxa blir det meget svært.

Hjælp hva skal vi gøre?

Med venlig hilsen
Maria og Benny Lauritzen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-02-05 09:26

Hej

Er der ikke familie, venner eller naboer der kan kører for jer, er katten
udekat der evt kunne have været i slagsmål, under alle omstændigheder lyder
det til at han har det dårligt og sikkert også smerter, så jeg kan kun
anbefale at I prøver _alt_ for at få ham til dyrlæge.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 05-02-05 09:39

> [...]
> det til at han har det dårligt og sikkert også smerter, så jeg kan kun
> anbefale at I prøver _alt_ for at få ham til dyrlæge.

ja det er udekat, der er ikke et decideret sår at se og der er pels over
det. Det eneste vagtlægen kunne/ville gøre for os end at sende en recept
på antibiotika. men vi prøver at finde et privatnr på vores egen dyrlæge
og håber at hun er til at snakke med.

men det er da skræmmende at man som dyreejer ikke er bedre stillet når
der sker sådan noget.

Fra : Ragna

Dato : 05-02-05 09:50

Det lyder meget som en byld, og da det i værste fald kan give
blodforgiftning, vil jeg også sige som Marianne, at I skal gøre alt for at
få ham til dyrlæge så hurtigt som muligt.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 05-02-05 10:05

Prøver i øjeblikket at få noget transportmulighed til vagt lægen. mange
tak for jeres hjælp.

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 05-02-05 10:48

Nu har vi fået aftalt kørsel og tid med dyrelægen så det går nok....

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-05 12:40

"Maria og Benny Lauritzen" <benny.lauritzenKATTE@BAKKEparadis.dk> skrev

> Nu har vi fået aftalt kørsel og tid med dyrelægen så det går nok....

Til en anden gang, så kan man tegne et Falck kæledyr abonnement, hvor Falck
så kører jer + katten selvfølgelig til dyrlægen og hjem igen. Det koster
ca. 250 kr. om året.
Meld gerne tilbage, hvad dyrlægen sagde...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Mette Lauridsen

Dato : 06-02-05 18:58

> [...]
> han var den eneste vagtlæge i randers. Så det blev en der bor fire km.
> uden for randers da vi ikke har en transport kasse eller bil og ikke har

Hej min dyrelæge i Århus kan man ringe til på alle tider, hans nr. er
86286688.
Man kan jo også betale lidt ekstra og så få ham til at komme hjem til en.
Jeg har heller ikke en bil, men jeg plejer bare at tage Toget. Toget går
lige til min dyrlæges så der er jeg heldig.
Ved godt at Århus er lidt langt væk men det er det eneste jeg kan hjælpe
med.
Held med katten
Knus
Mette

Med venlig hilsen
Mette Lauridsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Maria og Benny Lauri~

Dato : 06-02-05 19:31

Det var heldigvis bare en flænge i overhuden som var lidt hævet. Så
Carsten fik et skud antibiotika og så en salve der dræber bakterie som
han skal have på 2 gange dagligt. Og nu er han vildt glad. Jeg har
aldrig set ham så lettet. Og tro det eller ej når jeg smøre cremen på
såret spinner han. Og det er selvom benny holder på ham for at han
ligger stille. vildt så vi er rigtig lettet herhjemme.

Fra : CC

Dato : 06-02-05 20:04

"Maria og Benny Lauritzen" <benny.lauritzenKATTE@BAKKEparadis.dk> wrote in
message news:4206626e22ba8@nerdgirl.dk...

> [...]
> såret spinner han. Og det er selvom benny holder på ham for at han
> ligger stille. vildt så vi er rigtig lettet herhjemme.

Dejligt at høre

Held og lykke med ham.

Hilsen
Claus

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 06-02-05 20:08

Det er dejligt at høre at det ikke var noget mere alvorligt
og at han har allerede har det bedre

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Melanie

Dato : 06-02-05 21:21

"Maria og Benny Lauritzen" <benny.lauritzenKATTE@BAKKEparadis.dk> skrev i en
meddelelse news:4206626e22ba8@nerdgirl.dk...

> [...]
> såret spinner han. Og det er selvom benny holder på ham for at han
> ligger stille. vildt så vi er rigtig lettet herhjemme.

Hej Marie

Det var rart at høre at det ikke var noget alvorligt. Tak fordi du vente
tilbage. Har faktisk tænkt på jer hele dagen. *SS*

Mvh Melanie